|
کدخبر: 190734

پسر جوان حساب مادرش را برای بازی آنلاین خالی کرد

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی پسر جوانی که برای ارتقای بازی آنلاین، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر خود کرده بود خبر داد.

فناوری پسر جوان حساب مادرش را برای بازی آنلاین خالی کرد

سرهنگ علی محمدپور،  گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان قاین و طرح شکایت با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب وی، پرونده‌ای تشکیل شد.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه مدعی شد با توجه به اینکه پیامک برداشت از حسابم فعال بوده هیچ گونه پیامک برداشت دریافت نکرده‌ام، پس از اعلام موجودی متوجه شدم مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حسابم کسر شده و در ادامه با مراجعه به بانک و پرینت حساب متوجه شدم طی چند تراکنش در بازه زمانی ۶ ماهه این مبلغ از حساب اینجانب برداشت شده است.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای شهرستان قاین مشخص شد وجوه برداشت شده صرف خرید اکانت بازی آنلاین شده است.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی یادآور شد: با اقدامات تخصصی، مشخص شد عملیات برداشت مبالغ توسط پسر شاکی انجام شده و پیامک‌های تراکنش بانکی توسط فرزندش پاک شده است.

محمدپور افزود: علاقه نوجوانان و جوانان به بازی‌های آنلاین مسبب هیجانات کاذب و تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر می‌شود، از این‌رو والدین باید در استفاده از اینترنت و بازی‌های آنلاین از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها