|
کدخبر: 185246

مادرکشی بی رحمانه به دلیل ازدواج مجدد!

قتل بی‌رحمانه مادر پس از ۳ سال فاش شد.

چندرسانه‌ای مادرکشی بی رحمانه به دلیل ازدواج مجدد!

قتل مادر در کرمان به خاطر ازدواج دوباره پرونده‌ای عجیب بود. این زن کرمانی وقتی قصد ازدواج مجدد داشت از سوی ۳ عضو خانواده‌اش کشته و جسدش سوزانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده که مادر خود را ۳ سال قبل به قتل رسانده و جسد آن را نیز سوزانده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی گزارش فقدان خانمی ۵۱ ساله در زمستان سال ۹۷، تلاش پلیس برای پیدا کردن این فرد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۲ زنگی آباد این فرماندهی با یکسری کار اطلاعاتی از قتل این زن ۵۱ ساله به وسیله فرزندش آگاهی یافتند و قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: قاتل در بازجویی‌های تخصصی پلیس به قتل مادر خود با همدستی خواهرش و داماد خانواده در زمستان ۹۷ و سوزاندان آن اعتراف کرد.

سرهنگ مهدی پور امینایی با اشاره به دستگیری همدستان این قاتل گفت: اعضای این خانواده انگیزه خود را از این عمل مجرمانه، مخالفت با ازدواج مجدد مادر خود بیان کردند و در اقدامی بی‌رحمانه با زدن ضربه به سر و سوزاندان آن، مرگ او را رقم زدند.

پور امینایی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها