|
کدخبر: 40119

تحقق رویای سریع‌ترین مرد جهان توسط مارادونا

«یوسین بولت» سریع‌ترین مرد جهان و دارنده هشت مدال طلای بازیهای المپیک ظاهرا می‌تواند رویای خود را برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای در کنار «دیه گو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین محقق کند.

گسترش‌نیوز : شبکه تلویزیونی راشا تودی در گزارشی نوشت: سریع‌ترین مرد جهان که همچنان رویای فوتبالیست شدن خود را دنبال می‌کند، پس از جدایی از تیم سنترال مارینرز استرالیا ظاهرا خانه‌ای پر زرق و برق تر و این بار در کنار مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین برای خود دست و پا کرده است.

دوران حضور بولت در تیم مارینرز استرالیا به شکلی آبرومندانه ۲ گل در سه بازی در بر داشت، اما با وجود موفقیت او در این دوره آزمایشی، ظاهرا دونده سابق جامائیکایی و باشگاه استرالیایی موفق به کنار آمدن با یکدیگر نشدند.

با این وجود، بولت ۳۲ ساله ممکن است مسیر تحقق رویای دیرینه خود را این بار در کنار یکی از اسطوره‌های فوتبال جهان پیدا کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مارادونا که در ماه سپتامبر به سمت سرمربی تیم دسته دومی دورادوس در لیگ مکزیک برگزیده شد، به عنوان نخستین خریدش به جذب بولت تیزپا تمایل نشان داده است.

مرد محبوب آرژانتینی حکومت خود را در دورادوس با پیروزی ۴ بر ۱ آغاز کرد، اما تیم تحت هدایت وی درحال‌حاضر در نیمه جدول رده بندی جای دارد.

لازم به ذکر است این ۲ ورزشکار پیشتر در یک مراسم خیریه با یکدیگر ملاقات کردند و عکس یادگاری نیز گرفتند.

با این وجود، بولت به منظور پیدا کردن یک باشگاه حرفه‌ای و امضای قرارداد، برای خود تا پایان ماه جاری ضرب الاجلی معین کرده است و در صورت اتمام این مهلت رویای فوتبالی خود را برای همیشه کنار خواهد گذاشت.

قهرمان بازنشسته دو سرعت جهان پس از درخشش در تیم فوتبال مارینرز، پیش از این از سوی باشگاه والِتا در لیگ برتر مالت پیشنهادی ۲ ساله دریافت کرده بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها