|
کدخبر: 311849

خط و نشان این استقلالی خطاب به پیروانی

پیشکسوت استقلال گفت: بهتر است پیروانی مراقب اظهاراتش باشد، او باید با احترام راجع به استقلال صحبت کند.

ورزش خط و نشان این استقلالی خطاب به پیروانی

علی جباری در خصوص دیدار پنجشنبه استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر عملکرد خوبی داشته و نمی‌توان گفت که استقلال می‌تواند راحت این تیم را شکست دهد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: شمس آذر بازیکنان جوانی دارد که انگیزه‌های زیادی دارند تا مقابل استقلال امتیاز کسب کنند. این تیم مربی جوان، ولی با تجربه‌ای دارد که او هم همانند بازیکنانش انگیزه‌های زیادی دارد تا خودش را به فوتبال اثبات کند بنابراین استقلال باید هوشیارانه بازی کند.

بازیکن سابق آبی پوشان ادامه داد: استقلال برای تداوم صدرنشینی نیاز به برد در این دیدار دارد و نباید به راحتی موقعیتهایش را از دست بدهد. اعتقاد دارم راز موفقیت استقلال همدلی و یکپارچگی است که در مجموعه تیم بوجود آمده و نبود یک بازیکن نمی‌تواند در هدفی که استقلال دارد خللی ایجاد کند، نکونام بطور حتم ترکیبی خوب را به میدان خواهد فرستاد تا استقلال با کسب سه امتیاز به تهران باز گردد

جباری در خصوص اظهار نظر پیروانی در مورد استقلال گفت: فکر می‌کنم هرکسی باید در حد و اندازه خودش صحبت کند، از دست دادن امتیاز برای این آقا خیلی گران تمام شده که برای توجیه عملکرد ضعیف تیمش به استقلال حمله می‌کند. بهتر است پیروانی مراقب اظهاراتش باشد. او باید با احترام راجع به استقلال صحبت کند. بعید است این آقا تا سال‌های دیگر هم بتواند به افتخارات استقلال فکر کند چه برسد به اینکه صاحب این افتخارات شود.

وی در پایان در خصوص عملکرد بلانکو گفت: صحبت فنی در خصوص بلانکو هنوز زود است او تنها ۳۰ دقیقه برای استقلال بازی کرده و نمی‌توان او را قضاوت کرد. بلانکو باید با فضای فوتبال ما هماهنگ شود. او نیاز به انجام بازی‌های بیشتر دارد تا بتواند با سایر هم تیمی هایش هماهنگ شود. البته سرمربی از او راضی است و به او اعتقاد دارد پس باید به نظر سر مربی احترام بگذاریم و به بلانکو هم فرصت دهیم تا بتواند خودش را اثبات کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها