|
کدخبر: 311827

بازیکنان استقلال نباید با حرکت بچگانه تیم را به هم بزنند!

پیشکسوت استقلال بابت کسر قرارداد بازیکنان استقلال از آنها تمجید کرد.

ورزش بازیکنان استقلال نباید با حرکت بچگانه تیم را به هم بزنند!

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال عقیده دارد استقلال تا اینجای کار با مشکلاتی که داشته عملکرد خوبی داشته است. او به تمجید از عملکرد بازیکنان استقلال پرداخته است.

استقلال با کسب هجده امتیاز صدرنشین جدول مسابقات لیگ برتر است، نظرتان در خصوص شرایط فعلی این تیم چیست؟

با توجه به شرایط ابتدای فصل استقلال این تیم در لیگ خوب نتیجه گرفته است و نشان داده در هر شرایطی این تیم، تیم بزرگی است و حتی اگر بازیکن جذب نکند، می‌تواند صدرنشین باشد. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی هم با شکست حریفان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در بازی با آلومینیوم استقلال حدود هفده، هجده دقیقه 10 نفره بازی کرد چون مرادمند در آن بازی رفتار بچگانه‌ای از خود نشان داد و ممکن بود که استقلال امتیاز از دست بدهد و در بازی با شمس آذر هم محروم است. نظرتان در خصوص رفتارهای مرادمند چیست؟

بازیکنان استقلال باید توجیه شوند که در چه تیمی بازی می‌کنند. با توجه به اینکه این تیم هواداران زیادی دارد تا لحظه‌ای که داور سوت پایان بازی را نزده، هواداران این تیم استرس دارند و یک بازیکن نباید با حرکت بچگانه شرایط تیم را به‌هم بریزد. رفتار بازیکن باید با نام بزرگ استقلال همخوانی داشته باشد و باید خودزنی در باشگاه ممنوع شود چون امتیازات با کلی زحمت به دست می‌آید.

بعد از اینکه صدرنشینی استقلال مسجل شد، حالا پرسپولیسی‌ها به بهانه رعایت نکردن سقف بودجه از این تیم شکایت کرده و خواهان کسر امتیاز شده‌اند!

 هر تیمی تخلف می‌کند باید امتیازش کم شود. استقلال هم اگر تخلف کرده باید امتیازش کم شود، اما باید باشگاهی که شکایت می‌کند مستندات محکمه پسند داشته باشد. نکته دیگر اینکه راه‌های دور زدن این قانون زیاد است. زمان ما هم قانون را به شکل‌های مختلفی دور می‌زدند.

مثلاً پول بازیکن را به حساب همسرش واریز می‌کردند، درست است؟

این یکی از راه‌ها بود. سکه می‌دادند، ماشین برای بازیکن می‌خریدند و یا هوادار متمول به جای باشگاه پول بازیکن را پرداخت می‌کرد. پس این قانون اجرایی نمی‌شود و بیهوده آن را گذاشته‌اند.

با کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای رعایت سقف بودجه و گرفتن بازیکنی مثل بلانکو موافق هستید؟

به هر حال بازیکنان استقلال از خود‌گذشتگی کردند که قراردادشان کسر شد. به نظرم مهمترین نقطه مثبت استقلال که این تیم را به صدر برده، اتحاد کادرفنی و بازیکنان استقلال است.

بد نیست در این میان نظرتان را در مورد مراسم توپ طلا و گرفتن این جایزه توسط مسی برای هشتمین بار بپرسیم.

مسی بازیکن بزرگی است و قطعاً هم در این مراسم‌ها تقلب و از این قبیل چیزها نیست. اما بد نبود این بار توپ طلا را به بازیکن دیگری می‌دادند چون نامزدهای دیگر هم مستحق گرفتن این جایزه بودند. مسی هفت بار توانسته بود به توپ طلا برسد و می‌توانستند این بار یک بازیکن دیگری را برای این جایزه انتخاب کنند.

استقلال باید فردا به مصاف شمس آذر برود. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟

شمس آذر تیم بسیار خوبی است و حریفان بزرگی را تاکنون از پیش رو برداشته است. بدترین اتفاق این است که چنین تیم‌هایی دست‌کم گرفته شوند چون انگیزه شکست تیم‌های بزرگی مثل استقلال را دارند. به همین دلیل بازیکنان استقلال اگر قصد دارند صدرنشینی را تداوم ببخشند باید این حریف را دست‌کم نگرفته و برای شکست این تیم به زمین مسابقه بروند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها