|
کدخبر: 311820

نکونام آب پاکی را روی دست ستاره استقلال ریخت! / او رفتنی است؟

مهاجم استقلال اکنون در وضعیتی است که نکونام حتی از او به عنوان بازیکن تعویضی هم استفاده نمی‌کند که این یک نشانه منفی برای آینده این بازیکن با باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

ورزش نکونام آب پاکی را روی دست ستاره استقلال ریخت! / او رفتنی است؟

عملکرد ارسلان مطهری در فصل جاری مطلوب نبوده و جواد نکونام چندان از این بازیکن راضی نیست. اگر ارسلان تا پایان نیم فصل به همین منوال ادامه دهد و نتواند رضایتمندی نکونام و دیگر اعضای کادرفنی استقلال را به دست آورد، با بحرانی جدی مواجه خواهد شد و هیچ بعید نیست سرمربی استقلال نام او را در فهرست خروجی‌ها قرار بدهد. نکونام به دنبال تقویت استقلال در نیم فصل است و هرگز از این مأموریت غافل نشده است. او به بازیکنان هم گفته هر کسی خوب نباشد، با او خداحافظی خواهد کرد. ارسلان اگر خودش را به نکونام تحمیل نکند، نیم فصل دوم جایی در استقلال ندارد.

ارسلان درسال‌هایی که پیراهن استقلال را تن کرده، یکی، دو بار تا آستانه جدایی از این باشگاه پیش رفته است اما هر بار در استقلال مانده و عملکردش قابل دفاع شده اما این بار به نظر می‌رسد وضعیت این مهاجم با استقلال تغییر خواهد کرد و با توجه به اینکه گوستاوو بلانکو نیز با استقلال قرارداد بسته و سرمربی استقلال نگاه ویژه‌ای به این بازیکن دارد، مطهری باید فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد را جدی بگیرد. البته ارسلان اکنون در وضعیتی است که نکونام حتی از او به عنوان بازیکن تعویضی هم استفاده نمی‌کند که این یک نشانه منفی برای آینده این بازیکن با باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

 

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها