|
کدخبر: 308541

توقع بی جا از پرسپولیس نداشته باشید!

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برد برابر تیم الدحیل در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به سرخپوشان کمک می‌کند.

ورزش توقع بی جا از پرسپولیس نداشته باشید!

امیرحسین اصلانیان، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کردند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند و این برد در ادامه راه خیلی به آن‌ها کمک می‌کند.

وی درباره اینکه  عملکرد تیم الدحیل قطر با ستارگانش را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند و بازی پایاپای بود. به هر حال خیلی موقعیت در چارچوب در این بازی نداشتیم و گل ما همانند گلی بود که به استقلال زدیم و از نقش شهاب زاهدی در محوطه جریمه نباید بگذریم برای اینکه اگر او  نبود، گلر الدحیل اشتباه نمی‌کرد و توپ را می‌گرفت لذا باید به حرکت مثبت زاهدی اشاره کنیم. امید عالیشاه هم با این سن و سال آن قدر جلوی الدحیل خوب بازی کرد که جای تشکر دارد.

مهاجم سابق سرخپوشان پایتخت درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: من فکر می‌کنم مدیران نمی‌خواهند حرکت رو به جلویی برای درست کردن چمن ورزشگاه آزادی داشته باشند و دلیلش را نمی‌دانم. برای اینکه شما وقتی چمنی را بخواهید درست کنید فکری پشتش دارید که فوتبالی‌ها متوجه  می‌شوند. در صورتی که من متوجه شدم به صورت تعمدی این کار را انجام نمی‌دهند. در جایی که باید در خانه بهتر بازی کنیم و امنیت فکری خوبی داشته باشیم برای ما برعکس شده و در زمین‌های کشور‌های دیگر که کیفیت چمنشان خوب است بهتر بازی می‌کنیم. به همین علت من برای میزبانی زیاد خوش‌بین نیستم که در زمین آزادی بتوانیم خوب بازی کنیم.

اصلانیان درباره اظهارات سروش رفیعی مبنی بر اینکه هوادار قطری گفته که یک تکه از چمن ورزشگاه را با خود به ایران ببرید و درورزشگاه آزادی بکارید، گفت: اصلا حرف بدی نزدند و ما باید یاد بگیریم. چطور ممکن است آن‌ها در آن شرایط آب و هوایی سخت می‌توانند بهترین چمن‌ها را داشته باشند، اما ما نمی‌توانیم. دلیلش این است که افراد کاربلد بالای سر کار‌ها نیستند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی سرخپوشان برابر گل گهر در لیگ برتر فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: به هر حال باید پله پله جلو برویم. در  لیگ قهرمانان آسیا که خیلی نباید توقع زیادی داشته باشیم، اما در مسابقات لیگ دو الی سه تیم هستند که با پرسپولیس رقابت می‌کنند و باید تمرکزمان را در لیگ بگذاریم تا ببینیم به کجا می‌رسیم.

وی درباره اینکه آیا تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به موفقیت برسد؟، بیان کرد:  به نظرم توقع بی‌جایی است که انتظار قهرمانی پرسپولیس را داشته باشیم، چون  تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است و ساختار کشورمان در اندازه‌ای نیست که دیگر کشور‌ها هزینه کردند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها