|
کدخبر: 307844

استقلال و پرسپولیس هر دو ضرر کردند

استقلال و پرسپولیس در دو سال مالی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ موفق نشدند به سوددهی برسند و در هر دو سال دارای زیان بودند.

ورزش استقلال و پرسپولیس هر دو ضرر  کردند

استقلال و پرسپولیس در دو سال مالی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ موفق نشدند به سوددهی برسند و در هر دو سال دارای زیان بودند. استقلال در سال مالی ۱۴۰۱ به ازای هر سهم معادل ۷۲ ریال زیان داشته و این عدد در سال مالی منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ هم ۴۹۰ ریال به ازای هر سهم بوده است. سرمایه اسمی استقلال مبلغ ۱۰۷۹ میلیارد تومان اعلام شده است.

پرسپولیس هم در سال ۱۴۰۱ معادل ۱۰۶ ریال به ازای هر سهم ضرر کرده و در سال ۱۴۰۲ هم این ضرر به عدد ۱۳۶ ریال رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد در سال مالی ۱۴۰۱ شرایط استقلال کمی بهتر از رقیب بوده ولی در سال ۱۴۰۲ آبی‌های پایتخت به مراتب شرایط بدتری داشته‌اند و دچار زیان هنگفتی شده‌اند. سرمایه اسمی پرسپولیس هم مبلغ ۱۰۵۱ میلیارد تومان است.

استقلال در پایان سال ۱۴۰۱ در مجموع مبلغ ۷۸ میلیارد تومان ضرر کرده و این عدد در سال ۱۴۰۲ به عدد باورنکردنی ۵۲۹ میلیارد رسیده است. ضرری که به دلیل قراردادهای سنگین در فصل نقل و انتقالات و ناتوانی مدیران در بحث درآمدزایی حاصل شده است. پرسپولیس هم از ضرر ۱۱۱ میلیاردی در سال ۱۴۰۱ به ضرر ۱۴۲ میلیاردی در سال ۱۴۰۲ رسیده و از این حیث شرایط بسیار بهتری نسبت به رقیب سنتی‌اش دارد.

منبع: وانا نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها