|
کدخبر: 308256

ملی پوش ژیمناستیک: کمبود امکانات مارا عذاب می‌دهد

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: کمبود امکانات باعث شده تا خیلی خوب نتوانیم به تمرین بپردازیم و از مسئولان تقاضا دارم نگاه ویژه ای به ما داشته باشند.

مهدی الفتی ملی پوش ژیمناستیک کشورمان که در بازی‌های آسیایی تاریخ سازی کرد و به مدال نقره پرش خرک دست یافت در بازگشت به ایران و در رابطه با این مسابقات بیان کرد: سطح بازی‌های آسیایی بی نهایت بالا بود و اکثر نفراتی که سابقه قهرمانی در المپیک و جهان را داشتند در این دوره حضور پیدا کردند. خدا را شکر توانستم طلسم شکنی و پس از ۸۰ سال ایران را صاحب مدال کنم.

او ادامه داد: پرش‌هایی که من در این بازی‌ها داشتم در سطح مسابقات جهانی بود و انشاالله در مسابقات جهانی پیش رو که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد سعی خواهم کرد مدال خوشرنگ تری کسب کنم.

الفتی بیان کرد: باید از رضا خیرخواه که سرمربی تیم ملی است بسیار تشکر کنم. او کمک‌های زیادی به من در این مسابقات کرد. همچنین عابد حقدادی هم به عنوان رئیس فدراسیون بسیار خوب توانست تنش‌های موجود در فدراسیون را مدیریت کند و اردوهای تیم ملی به طور منظم برگزار شد.

مهدی-الفتی

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی افزود: ما امسال خیلی از رویدادهای مهم را از دست دادیم، اگر می‌توانستیم در یکی، ۲ رویداد هم اعزام شویم کمک خیلی زیادی به تمام ملی پوشان می‌کرد و قطعاً در بازی‌های آسیایی ثمره آن را می‌دیدیم. مشکلات زیادی داریم ما حتی یک سِت ورزشی مناسب نداریم که بتوانیم در تمرینات از آن استفاده کنیم از مسئولان تقاضا دارم این کمبود امکانات را برای ما رفع کنند.

الفتی در پاسخ به این سوال که چه حسی پس از قطعی شدن کسب مدال نقره داشت، گفت: من پس از قطعی شدن نایب قهرمانی ام با پرچم مقدس ایران دور افتخار زدم و خواستم ثابت کنم که ژیمناستیک ایران همیشه در اوج بوده است و می‌توانیم همیشه در سکوهای آسیایی و جهانی قرار گیریم.

 

منبع: مهر
  • حسین سماواتیان ارسالی در

    با سلام و عرض ادب به خانواده بزرگ ژیمناس تیک کشور ضمن قدردانی از مسئولین محترم ف دراسیون شایسته است وزارت ورزش یا تخصیص ا فزایش بودجه تقویمی این رشته زیبا و مفرح به ارتقا و پیشرفت قهرمانان عزیز در خصوص تامین وصایل همیاری و توجه بیشتری مبذول ف رمایند . جهت اطلاع فرزند فقید اینجانب سع ید سماواتیان قهرمان ژیمناستیک مدارس کشور در گذشته بعلت فقدان عدم رسیدگی رفاهی ژی مناستیک از سوی مسولین وقت حین تمرین مصد وم و مرگ مغزی شد.
    با آرزوی موفقی ت روز افزون این رشته مهم جهانی ..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها