|
کدخبر: 308026

صعود تیرانداز ملی پوش کشورمان به مرحله پایانی رقابت های هانگژو

ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو با صعود نماینده کشورمان به مرحله پایانی تفنگ سه وضعیت مردان همراه شد.

ورزش صعود تیرانداز ملی پوش کشورمان به مرحله پایانی رقابت های هانگژو
در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو امروز جمعه ۷ مهرماه تیراندازان کشورمان در مقدماتی تفنگ سه وضعیت در خط آتش قرار گرفتند و در پایان پوریا نوروزیان با قرارگیری در رده هشتم به فینال رسید. در این ماده ۴۵ تیرانداز حضور داشتند.
 
در این مرحله پوریا نوروزیان با ثبت رکورد ۵۸۴.۳۲ در رده هشتم ایستاد و فینالیست شد. مهیار صداقت با رکورد ۵۸۲.۲۰ در رده دوازدهم و امیرمحمد نکونام با رکورد ۵۷۶.۲۶ در رده بیستم قرار گرفتند. 
 
تیم تفنگ سه‌وضعیت مردان هم با ترکیب پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت با مجموع امتیاز ۱۷۴۲ در رده پنجم قرار گرفت. در این ماده ۱۴ تیم حضور داشتند.
 
در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان، نمایندگان ایران از صعود به فینال بازماندند. در این ماده ۵۶ تیرانداز حضور داشتند.
 
در این مرحله هانیه رستمیان با ثبت رکورد ۵۷۳.۱۴ در رده پانزدهم ایستاد. گلنوش سبقت اللهی با رکورد ۵۷۱.۱۷ در رده بیستم و مینا قربانی با رکورد ۵۷۰.۱۴ در رده بیست و سوم قرار گرفتند. 
 
‌تیم تپانچه بادی زنان کشورمان هم با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌االهی و مینا قربانی با مجموع امتیاز ۱۷۱۴.۴۵ در رده پنجم قرار گرفت. در این ماده ۱۴ تیم حضور داشتند.
 
رقابت‌های تیراندازی از روز نخست بازی‌های آسیایی آغاز شده است. تاکنون نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان، تفنگ بادی مردان و زنان و تفنگ سه وضعیت زنان مدال نگرفته و به فینال نرسیده‌اند. هانیه رستمیان و تیم میکس تفنگ بادی در فینال در رده ششم ایستادند. 
 
این رقابت‌ها فردا در میکس تیمی تپانچه و تراپ زنان و مردان دنبال خواهد شد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها