|
کدخبر: 307221

ستاره پرسپولیس را تحویل نگرفتند!

مصدومیت مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس، یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی سر‌خ‌ها مقابل النصر بود.

ورزش ستاره پرسپولیس را تحویل نگرفتند!

هنوز چیزی از بازی نگذشته بود که مهدی ترابی در یک استارت و در شرایطی که به نظر می‌رسید پایش در یکی از چاله‌های چمنی ورزشگاه آزادی گیر کرده، دچار مصدومیت از ناحیه مچ شد و روی زمین نشست.

در ابتدا پزشکان برای معاینه وضعیت ترابی وارد زمین شدند و به او مجوز ادامه مسابقه را دادند اما ترابی دوباره در حرکت بعدی روی زمین نشست تا مشخص شود وضعیت خراب‌تر از این حرف‌ها است که پیش‌بینی می‌شد.

او با برانکارد و در شرایطی که کفشش را از پای مصدومش بیرون آورده بودند، به بیروت زمین منتقل شد تا در شرایطی که کسی برخوردی با او نداشت، از زمین خارج شود؛ اتفاقی که تمام برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل‌محمدی را در مسابه النصر به هم زد.

ترابی بعد از خروج از زمین و مداوا به رختکن رفت و زمانی که روی نیمکت پرسپولیس برگشت به قدری عصبانی بود که هیچکس جرات نداشت با او صحبت کند. او که از مصدومیت خود بسیار عصبانی بود، از بابت اینکه نمی‌تواند تیمش را در این بازی حساس کمک کند، احتمالا خود را سرزنش می‌کرد.

او که علاقه بسیاری به پیراهن پرسپولیس دارد و امسال هم به عنوان یک ستاره قصد داشت لیگ قهرمانان را با درخشش آغاز کند، حالا باید تمرکزش را به بهبود و درمان و بازگشت سریع به ترکیب پرسپولیس بگذارد که یک غیرقابل جانشین در ترکیب سرخ‌ها محسوب می‌شود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها