|
کدخبر: 306998

چه کسی شب رویایی پرسپولیسی‌ها را نابود کرد؟

پرسپولیسی‌ها باید بخاطر ندانم‌کاری یک شخص، بازی مهم مقابل النصر را از خانه تماشا کنند.

ورزش چه کسی شب رویایی پرسپولیسی‌ها را نابود کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، هم‌گروهی با النصر و تقابل با مانه و رونالدو یعنی یک شب رویایی برای هواداران بابت نشان دادن شور و هیجان‌شان اما از خواب بیدار شوید. این رویا به دلیل کج سلقیگی مدیران پیشین پرسپولیس محقق نمی‌شود. برای بررسی کامل این محرومیت البته باید به تفسیر رای AFC پرداخت. رایی که به تازگی صادر نشده اما در شب مهم سرخ‌ها گریبانگیرشان شده.

۵ فصل پس از حضور محمدحسن انصاری‌فر به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس حالا سرخ پوشان باید در گروهی سخت با الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان رقابت کنند اما در اولین گام نمی‌توانند از اسلحه مهم‌شان بهره ببرند. چرا؟ چون مدیر وقت پرسپولیس اختیاراتی فراتر از حد تصور به کارگزار سرخ‌پوشان داد و آنها هم در اقدامی هیجانی در یک پست اینستاگرامی به رقیب هندی توهین کردند. عاقبت هم شد از دست رفتن میزبانی پرسپولیس در یکی از جذاب‌ترین بازی تاریخ فوتبال ایران.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که کارگزار پیشین پرسپولیس تصمیم گرفت در اقدامی عجولانه، با عبارات الماس نور و کوه نور جمله سازی کند و باعث غلیان خون در رگ‌های پرسپولیسی‌ها شود اما افسوس که یک نفر در آن جمع تذکر نداد که ایهالناس در آسیا دیگر ریش سفیدی جواب نمی‌دهد و «توهین» جریمه دارد. همان کارگزاری که با هنرمندی مدیران پیشین پرسپولیس این باشگاه را استثمار کرد. در این میان نباید از متن رای AFC گذشت که در آن منحصرا به عبارات کار برده شده اشاره نشد و مجموعه مصاحبه‌هایی که درباره میزبانی کشور هند و اتفاقات فضای مجازی باعث صدور این حکم شده است. چیزی که پیشتر هم باعث مجازات پرسپولیس شده بود و هنوز کسی سلبریتی‌ها را فراموش نکرده که با تحرکات خود حساسیت روی عیسی آل‌کثیر را بالا بردند و او نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

روزی فردی درباره حذف استقلال از آسیا گفت «فوقش جریمه می‌دهیم» و جریمه‌اش شد نابودی رویای هواداران آبی. چقدر بد که از آن درس نگرفتیم و بعدها میلیون‌ها پرسپولیسی باید بر سر ندانم‌کاری یک مدیر بابت قرارداد نادرست با یک شرکت و البته کار غیر حرفه‌ای همان شرکت، شب رویایی دیدار با ستارگان النصر، آن هم در خانه را با کمترین هیجان سر کنند؛ با دیدن از تلویزیون و بدون حمایت مستقیم از تیم‌شان.

پس از گذشت ۵ سال از آن روزها و گذشت ۲ سال از حکم محرومیت پرسپولیس از بازی خانگی اما آیا کسی پیگیر پاسخگویی عوامل این محرومیت است؟ کسی می‌تواند یقه آن مدیری که پول کت و شلوارش را هم از پرسپولیس برداشت می‌کرد را بگیرد و بگوید چرا رونالدو، بروزوویچ، مانه و لاپورت حالا نبرد حساس را باید پیش سکوهای خالی برگزار می‌کند؟

نکته عجیب اینجاست که پرسپولیس همین الان هم چوب یکی دیگر از قراردادهای دیگر انصاری‌فرد را می‌خورد و در پرونده رادوشوویچ منهای یک قسط ۲۰۰ هزار دلاری، باید ۲۰۰ هزار دلار دیگر هم به عنوان جریمه بدهد. ۱۰ میلیارد تومان ناقابل!

حالا باید پرسید که آقای محترم! چرا گلوله‌های اسلحه را خالی کردی؟

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها