|
کدخبر: 306745

فقط این چهره ایرانی شماره تماس رونالدو را دارد

علی دایی شماره تلفن کریستیانو رونالدو را دارد و به راحتی می‌تواند خودش به هتل محل اقامت النصر عربستان رفته و با این ستاره مشهور پرتغالی ملاقات کند اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

ورزش فقط این چهره ایرانی شماره تماس رونالدو را دارد

روز ۲۸ شهریورماه جاری، پرسپولیس در دیداری حساس در لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی تهران میزبان النصر عربستان با ستاره‌های بزرگش نظیر کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و ... است.

در روزهای اخیر به همین بهانه و حضور فوق ستاره پرتغالی در ایران، شاهد مصاحبه و اظهار نظرات گوناگون مدیران و مسئولان فوتبالی و غیر فوتبالی بوده‌ایم! به نظر می‌رسد هنگام حضور کریستیانو رونالدو باید در انتظار صف طولانی مدیران مختلف ورزشی و غیرورزشی خود در کنار این چهره برجسته فوتبال جهان باشیم.

این درحالی است که رونالدو پس از شکستن رکورد علی دایی و آقای گلی جهان رابطه بسیار مطلوبی با شهریار فوتبال کشورمان پیدا کرده است. بر همین اساس شنیدیم برخی مسئولان فدراسیون فوتبال و پرسپولیس تلاش‌های برای استفاده از این موقعیت و ملاقات علی دایی و کریستیانو رونالدو داشته اند اما شهریار، تماس‌های تلفنی آقایان را بی پاسخ گذاشته است.

علی دایی شماره تلفن کریستیانو رونالدو را دارد و به راحتی می‌تواند خودش به هتل محل اقامت النصر عربستان رفته و با این ستاره مشهور پرتغالی ملاقات کند اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. یکی از نزدیکان دایی به خبرورزشی گفت: علی دایی اگر هم بخواهد به ملاقات رونالدو برود خودش تماس می‌گیرد و می‌رود اما در صف طولانی آقایان یا کنار آنها نمی‌ایستد. او علاقه‌ای به شوآف ندارد و دلش نمی‌خواهد کنار بعضی از مدیران کنونی فوتبال ایران عکس بگیرد و...

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها