|
کدخبر: 305905

دختر تکواندو ایران گل کاشت

جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که ناهید کیانی با یک پله صعود در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ورزش دختر تکواندو ایران گل کاشت

جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو در ماه آگوست ۲۰۲۳ از سوی فدراسیون جهانی این رشته اعلام شد و امتیازات رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان در این رنکینگ محاسبه شد. در رنکینگ تازه المپیک ناهید کیانی با توجه به کسب مدال طلا در مسابقات یونیورسیاد از رتبه پنجم به رتبه چهارم وزن خود صعود و شرایطش را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از طریق رنکینگ بهتر کرد.

در رنکینگ اعلامی و در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی‌موسایی با ۱۸۹.۴۴ امتیاز و صعود دو پله‌ای در جایگاه سیزدهم قرار دارد. ابوالفضل زندی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۱۴۱.۱۰ امتیاز به جایگاه بیست‌ودوم سقوط کرد.

متین رضایی در رنکینگ وزن ۶۸- کیلوگرم، با کسب ۱۷۱.۳۸ امتیاز از رتبه سیزدهم به جایگاه هجدهم سقوط کرد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری همچنان با ۱۹۲.۳۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند. در این وزن میرهاشم حسینی با ۱۲۸.۰۹ امتیاز به رتبه بیست‌وچهارم رسید و ۹ پله صعود کرد. امیرمحمد بخشی نیز که در روزهای گذشته زیر تیغ جراحی رفت با ۷۹.۶۳ امتیاز در جایگاه پنجاه‌وسوم قرار دارد.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم با کسب ۱۲۰ امتیاز و سقوط پنج پله‌ای در جایگاه بیست‌وهشتم قرار دارد، آرین سلیمی با ۱۲۵.۱۴ امتیاز و صعود سه پله‌ای به در رتبه بیست‌ونهم قرار گرفت و سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی که در حال طی دوران ریکاوری برای بازگشت به میدان است با کسب ۱۲۰.۷۸ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه سی‌ودوم حضور دارد.

بر اساس این گزارش، در بخش بانوان، مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۱۷۴.۹۵ امتیاز و دو پله سقوط در جایگاه هجدهم قرار دارد. ناهید کیانی نیز پس از کسب مدال طلا در مسابقات یونیورسیاد با ۳۲۵.۹۷ امتیاز در رتبه چهارم رنکینگ وزن ۵۷- قرار گرفت و نسبت به ماه گذشته یک پله صعود کرد.

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۷- کیلوگرم با کسب برنز دانشجویان جهان و ۱۰۷.۷۴ امتیاز، صعود دو پله‌ای داشت و در جایگاه سی‌ویکم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم بانوان نیز اکرم خدابنده با وجود خداحافظی از تیم ملی با ۶۶.۳۵ امتیاز در رتبه چهل‌وسوم قرار دارد و زهرا پوراسماعیل نیز با ۴۹.۷۴  امتیاز در رتبه پنجاه‌وچهارم رنکینگ المپیکی ایستاده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها