|
کدخبر: 304874

پرسپولیس محکوم شد

باشگاه پرسپولیس توسط کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

ورزش پرسپولیس محکوم شد

این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون و ۱۲۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت محمد مهدی خانی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت علی آزادمنش از باشگاه ون پارس نقش جهان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان مبلغ ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت مصطفی ناییج پور از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۶ میلیون و ۱۶۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت جهانبخش ذبیحی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵ میلیون و ۹۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۷۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها