|
کدخبر: 301205

پگاه زنگنه: ملی‌پوشان کاراته بانوان اسیر استرس بودند/ از عملکرد تیم راضی هستم

مربی تیم ملی کاراته زنان گفت: ملی پوشان کاراته اسیر استرس زیاد بودند که نتوانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

ورزش پگاه زنگنه: ملی‌پوشان کاراته بانوان اسیر استرس بودند/ از عملکرد تیم راضی هستم

نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی مالزی برگزار شد که تیم ایران در مجموع دو بخش مردان و زنان با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۷ برنز به مقام سومی رسید. در این بین، سهم تیم ملی زنان در بخش کومیته، یک طلا، یک نقره (کومیته تیمی) و دو برنز بود.

پگاه زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص عملکرد تیم ملی کاراته زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت:  قطعا اگر تیم از آسیایی سال گذشته تا آسیایی امسال به یک یا دو مسابقه تدارکاتی رفته بود نتایج‌ ما امروز خیلی بهتر می‌شد، ولی به هر شکل شرایط اعزام فراهم نبود و نشد که روند آماده سازی تیم را آنطور که مد نظرمان بود سپری کنیم. من از نتیجه به دست آمده راضی هستم به ویژه در بخش انفرادی در سه وزن نمایش خوبی داشتیم. گلشادنژاد مدال خوش رنگ طلا را کسب کرد و سارا بهمنیار با اینکه اخیرا بخاطر مصدومیت جراحی کرده بود خوب ظاهر شد و مدال برنز مسابقات را به دست آورد، فاطمه سعادتی عالی ظاهر شد و حتی شایستگی این را داشت که به فینال برسد.

وی افزود: در سایر وزن‌ها هم عملکرد مناسبی داشتیم البته در دو وزن 68- و 68+ کیلوگرم نیاز به بررسی داریم. ملی پوشان ما شایستگی زیادی داشتند ولی اسیر استرس بالا شدند برای مثال حیدری جزو بهترین‌های ما بود، اما نتوانست از توانایی‌های خود استفاده کند.

مربی تیم ملی کاراته در پایان تاکید کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش‌رو داریم که بسیار برای ما پر اهمیت است قطعا مسابقات قهرمانی آسیا یک بازی تدارکاتی هم برای شرکت در این بازی‌ها برای ما به شمار می‌رود، مسابقات بلاروس را هم قبل از بازی‌های هانگژو خواهیم داشت که به نظرم در این رویداد  هم می‌توانیم نقاط ضعف و قوت تیم را بهتر شناسایی کنیم و با آمادگی مناسب‌تری در هانگژو حاضر شویم.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها