|
کدخبر: 297535

عامل حذف استقلال از آسیا مشخص شد!

با وجود این‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های متقاضی حضور در لیگ قهرمانان فرصتی دوباره داد، استقلال نتوانست آسیایی شود.

فوتبال عامل حذف استقلال از آسیا مشخص شد!

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌هایی که برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل شده بودند فرصت دوباره داد و این موقعیت بسیار خوبی برای استقلال بود تا همانند پرسپولیس، نساجی و تراکتور در لیگ قهرمانان شرکت کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

چند روز قبل نوشتیم که یکی از مهم‌ترین مشکلات استقلال برای رسیدن به آسیا عدم تسویه حساب با طلبکاران این تیم به ویژه احمد موسوی بوده است اما جدا از بحث موسوی، ظاهرا در اختیار نگذاشتن رسید پرداخت مطالبات یک بازیکن خارجی این تیم هم از جمله دلایلی بود که موجب شد استقلالی‌ها به لیگ قهرمانان نرسند. از قرار معلوم با وجود این‌که باشگاه استقلال چندی قبل بیانیه داد که مطالبات پادوانی را پرداخت کرده است، رسید سند پرداخت مطالبات این بازیکن در بخش دریافت مجوز حرفه‌ای آپلود نشده است.

لبته استقلالی‌ها پول را پرداخت کرده‌اند اما با توجه به بحث تحریم‌ها، بانک برزیلی که مدافع اسبق استقلال در آن حساب دارد سندی مبنی بر این‌که مبلغ مورد نظر می‌تواند در اختیار بازیکن اسبق این تیم قرار بگیرد را به موقع ارائه نکرد و همین مسئله موجب شد استقلالی‌ها نتوانند سند تسویه حساب با بازیکن اسبق خود را ارائه کنند.

به طور کلی مشکلات مالکیتی استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای تا حد زیادی مرتفع شده اما این تیم تا وقتی نتواند مطالبات معوقه طلبکاران خود را تسویه کند اجازه حضور در پیکارهای آسیایی را نخواهد داشت. فصل آتی که به طور کامل از دست رفت اما باید دید شهریور ماه سال آینده استقلالی‌ها در صورت کسب مجوز حضور در پیکارهای آسیایی، باز هم از بابت مجوز حرفه‌ای دچار مشکل خواهند شد یا خیر!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها