|
کدخبر: 300952

افشاگری جنجالی پیشکسوت استقلال

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال اقدام به موقع سرمربی این تیم در رو کردن دست خیانتکاران به این باشگاه را مثبت دانست و گفت: این واکنش به آرامش تیم کمک خواهد کرد.

منصور رشیدی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و حالا تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته و این جای امیدواری است که این روند تا شروع لیگ ادامه پیدا کند و استقلال بتواند شروعی خوبی داشته باشد اگرچه سخت است.

وی ادامه داد: استقلال نتوانست بخاطر سنگ اندازی برخی آقایان بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، آبی‌ها حتی نتوانستند یک اردوی آماده سازی در تهران هم داشته باشند و حالا باید با انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع لیگ کنند که این در فوتبال دنیا بی‌سابقه است و فکر می‌کنم استقلال برای اولین بار آن را تجربه می کند.

کارشناس فوتبال در خصوص صحبت های نکونام در مورد عوامل تخریب استقلال و جلسات آنها برای برکناری گفت: متاسفانه استقلال سالهاست که با هیولای درون می‌جنگد و این جنگ تمامی ندارد. این افراد به دنبال این هستند تا دوست و شریک تجاری خود را به استقلال بیاورند. آنها دلشان برای استقلال نمی‌سوزد و بیشتر دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و حاضرند استقلال را نابود کنند تا به اهدافشان دست پیدا کنند.

رشیدی با ابراز رضایت از واکنش بموقع نکونام گفت: سرمربی استقلال هوشیارانه عمل کرد و قبل از اینکه اتفاقی بیفتد هواداران از را از نیت آقایان آگاه کرد و اجازه نداد که دشمنان استقلال به هدفشان برسند، هواداران استقلال هم که این روزها در کنار سرمربی‌شان هستند عملکرد خوبی در قبال صحبت‌های نکونام داشتند و هم خیانتکاران را رسوا کردند و همچنان از نکونام حمایت کردند.

این پیشکوست در خصوص عملکرد آبی پوشان در نقل و انتقالات اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کار شکنی در پرداخت پول باشکاه نتوانست تعداد زیادی از بازیکنانی که مورد نظر کادر فنی بودند جذب کند و این موضوع ضربه بدی به تیم زد اما در چند روز گذشته چند بازیکن به جمع آبی پوشان اضافه شدند.

منبع: مهر
  • بابک قرمز ارسالی در

    ماشالله هر سال گرونترین تیم لیگ میشین، ب از هم از کم پولی مینالین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها