|
کدخبر: 300548

یحیی عضو تیم ملی را نیامده، پس فرستاد؟

یکی از پست‌هایی که یحیی گل‌محمدی می‌خواهد تیمش را در آن تقویت کند، پست مدافع چپ است. علی نعمتی، محمدمهدی احمدی و وحید امیری ۳ بازیکنی هستند که می‌توانند در این پست برای پرسپولیس بازی کنند.

ورزش یحیی عضو تیم ملی را نیامده، پس فرستاد؟

یکی از پست‌هایی که یحیی گل‌محمدی می‌خواهد تیمش را در آن تقویت کند، پست مدافع چپ است. علی نعمتی، محمدمهدی احمدی و وحید امیری ۳ بازیکنی هستند که می‌توانند در این پست برای پرسپولیس بازی کنند. در این بین تجربه ثابت کرده وحید امیری هرچه قدر روبه جلوتر بازی کند کارایی بیشتری دارد. از همین رو یحیی خیلی روی وحید برای بازی در سمت چپ خط دفاعی حساب نمی‌کند و فقط در صورت لزوم این بازیکن چندپسته را در پست مدافع چپ به کار می‌گیرد.

از همین رو یحیی می‌خواهد یک مدافع چپ خارجی را به لیست تیمش اضافه کند تا با علی نعمتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت کند. گزینه پرسپولیس با توجه به پر بودن لیست این تیم باید زیر ۲۳ سال باشد و در غیر این صورت یحیی باید نام یک بازیکن را از لیست پرسپولیس خارج کند که کار راحتی نیست.

احمدی که به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال تابستان قبل راهی پرسپولیس شد، خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکرد و همین موضوع باعث شد تا دوباره به صورت قرضی راهی تیم قبلی‌اش یعنی نفت مسجدسلیمان شود.

احمدی که بازیکن تیم ملی امید هم به حساب می‌آید، دوباره با توجه به داشتن قرارداد در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و فعلا در لیست پرسپولیس برای فصل آینده حضور دارد. با این حال ممکن است اتفاقات فصل قبل دوباره برای این بازیکن آینده‌دار تکرار شود و این بازیکن مجبور شود پرسپولیس را ترک کند. در صورتی که یحیی گزینه ایده‌آل خودش را برای بازی در سمت چپ خط دفاعی پیدا کند، آن‌وقت کار برای احمدی جوان خیلی سخت خواهد شد و این بازیکن راهی جز جدایی نخواهد داشت.

گل‌محمدی هم در صورت وقوع این اتفاق مشکلی برای جدایی احمدی ندارد و به این بازیکن اجازه جدایی خواهد داد تا بتواند به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. در صورتی هم که پرسپولیس نتواند یک مدافع چپ زیر ۲۳ سال خارجی پیدا کند، آن‌وقت احمدی می‌تواند در پرسپولیس بماند و فصل آینده در لیست این تیم حضور داشته باشد.

منبع: اقتصاد 24

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها