|
کدخبر: 298947

برگ برنده نکونام در استقلال/ گلر خارجی آبی‌پوش می‌شود؟

برخی گمان می‌کنند، چون استقلال نتوانسته با دروازه‌بان خارجی مورد نظر خود به توافق برسد، سراغ دروازه‌بان سابق پرسپولیس خواهد رفت، اما مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کردند.

ورزش برگ برنده نکونام در استقلال/ گلر خارجی آبی‌پوش می‌شود؟

برخی گمان می‌کنند، چون استقلال نتوانسته با دروازه‌بان خارجی مورد نظر خود به توافق برسد، سراغ دروازه‌بان سابق پرسپولیس خواهد رفت، اما مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کردند.

با این حال گفته می‌شود یک دروازه‌بان اسپانیایی که نکونام فیلم بازی‌هایش را دیده در روزهای آتی به استقلال ملحق خواهد شد. رقم درخواستی این دروازه‌بان از باشگاه استقلال نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار است و نکونام از مدیران این باشگاه خواسته نسبت به فراهم کردن بودجه لازم برای جذب گلر اسپانیایی اقداماتی انجام دهند.

تاکنون بودجه لازم برای جذب این گزینه فراهم نشده و از طرفی وضعیت سیدحسین حسینی نیز با استقلال نامعلوم است و این دروازه‌بان هنوز قراردادی با تیم جدید به طور رسمی منعقد نکرده است. مسأله انتخاب دروازه‌بان در استقلال این روزها بسیار پیچیده شده و روشن نیست که نکونام چه برنامه‌ای برای این پست دارد.

باید دید تا آخر آیا سرمربی استقلال از دروازه‌بان این تیم رونمایی خواهد کرد تا تمام گمانه‌زنی‌ها پیرامون اینکه چه کسی نفر اول پست دروازه‌بانی استقلال در فصل جدید است، به پایان برسد یا خیر؟! آیا گلر یک استقلال در فصل جدید خارجی است یا ایرانی؟

گفتنی است بازی‌های اخیر تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر ایران و جام حذفی به شرح زیر بوده است:

  • در لیگ برتر، دروازه‌بان‌های استقلال به شدت تلاش کرده‌اند تا تیمشان در رقابت با سایر تیم‌ها به عنوان یکی از برترین تیم‌های فوتبال ایران شناخته شود. در طول فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، استقلال برخی بازی‌های بسیار قوی و موفقیت‌آمیزی از جمله بازی با تیم‌های معتبری مانند پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن داشته است. با این حال، تیم در برخی بازی‌ها نتوانسته به عملکرد خوبی دست یابد و نتایج نامطلوبی را تجربه کرده است.

  • در جام حذفی، استقلال در دوره یک شانس موفق بود و توانست بازی‌های خود را به خوبی اجرا کند. در دور بعد، تیم با بازیکنان قوی و مجرب خود، بازی مهمی را با تیم پرسپولیس داشت. با این حال، در این بازی، استقلال با نتیجه ۲ بر ۱ از پرسپولیس باخت و از مسابقات حذفی خارج شد.

در کل، عملکرد استقلال در بازی‌های اخیر بسیار متنوع بوده است و با توجه به شرایط مختلفی که برای تیم پیش آمده، نتایج متفاوتی را تجربه کرده است.

تیم فوتبال استقلال در سال ۱۹۴۷ توسط گروهی از دانشجویان ورزشکار دانشگاه تهران تاسیس شد. این تیم در ابتدا با نام "دانشجویان آزادی‌خواه" شناخته می‌شد، اما در سال ۱۹۵۰ تغییر نام داد و به "استقلال" شناخته شد.

تیم فوتبال استقلال از آغاز تاسیس خود تاکنون، با حضور در رقابت‌های مختلف، از جمله لیگ برتر ایران، جام حذفی و مسابقات بین‌المللی، به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین تیم‌های فوتبال ایران و آسیا شناخته شده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها