|
کدخبر: 298120

پرسپولیس برای خرید این بازیکن ها عجله نکند!

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد، دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان محک خوبی برای کادر فنی این تیم بوده است و ازبک‌ها تا حدودی توانستند نقاط ضعف ایران را در خط دفاعی نشان دهند.

محمود کلهر درباره حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و قهرمانی ایران در این مسابقات اظهار داشت: تیم ملی نمی‌توانست با افغانستان و قرقیزستان محک بخورد و تنها بازی با ازبکستان در این مسابقات برای ملی‌پوشان کشورمان مفید بود و دیدیم که ازبک‌ها تا حدودی نقاط ضعف تیم ملی به‌ویژه در خط دفاعی را نشان دادند. شاگردان قلعه‌نویی در فینال در ابتدای بازی به‌خاطر مصدومیت بیرانوند و عزت‌اللهی دچار شوک شدند، اما در نیمه دوم توانستند بازی خودشان را انجام دهند و به گل هم رسیدند، اما همانطور که گفتم تیم ملی در دفاع با ایراداتی روبه‌روست که به نظر من باید برای جام ملت‌ها این مشکل برطرف شود، چون آنجا مقابل کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و حتی عربستان ضربه می‌خوریم.

وی ادامه داد: نقطه قابل اتکای تیم ملی در فاز هجومی بود، جایی که ما زوج  مهدی طارمی و سردار آزمون را داریم و در کافا هم ثابت شد که می‌توانیم از هماهنگی این دو بازیکن به بهترین شکل بهره ببریم. زوج خط حمله ایران یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های تهاجمی در آسیاست و همه مدعیان آسیایی این دو بازیکن را زیرنظر خواهند داشت. ان‌شاءالله که در جام ملت‌های آسیا هم طارمی و آزمون را با آمادگی کامل ببینیم. ما بازیکنان دیگری هم مثل محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی ترابی، وحید امیری و همینطور علیرضا جهانبخش را داریم که می‌توانیم در فاز هجومی تیم ملی از تکنیک و هوش آنها استفاده کنیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات هم خاطر نشان کرد: همیشه در این فصل شاهد حضور فعال دلال‌ها هستیم و آنها سعی می‌کنند از اسم پرسپولیس سوءاستفاده کنند. مدیران باشگاه پرسپولیس باید خیلی مراقب این فضا باشند و اجازه بازارگرمی به دلالان ندهند و از تجربه فصل گذشته بهترین استفاده را ببرند. پرسپولیس در فصل گذشته بهترین خریدها را در آرامش و سکوت خبری داشت. مدیران باشگاه در آرامش و تمرکز کامل در عین حالی که  خریدهای بزرگی داشتند براساس نیازهای تیم و کادر فنی بازیکن گرفتند.

وی در واکنش به این موضوع که ممکن است در لیست گل‌محمدی بازیکن خارجی هم باشد، تصریح کرد: به عقیده من خرید بازیکن خارجی باید با وسواس زیادی انجام شود، چون از بازیکن خارجی شناخت خیلی زیادی نداریم و براساس چند فیلم از کیفیت بازیکن شناخت پیدا می‌کنیم. اینجا نقش واسطه‌ها پررنگ‌تر می‌شود و باید با دقت‌نظر بیشتری عمل کرد. پرسپولیس در فصل گذشته هم چند خرید خارجی داشت که بهترین آنها گولسیانی و لوکادیا بودند، اما در کنار این دو دیاباته و پریرا هم آمدند که شرایط خوبی نداشتند و به سود پرسپولیس کار نکردند. ملاک مدیران پرسپولیس برای خرید بازیکن خارجی باید بازیکنی مثل گولسیانی باشد، یک بازیکن حرفه‌ای و به لحاظ کیفیت فنی هم در سطح بالایی است. به عقیده من درباره خرید بازیکن خارجی نباید عجله کرد و با صبر و حوصله تمام شرایط را در نظر گرفت و بعد از آن اقدام به امضای قرارداد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها