|
کدخبر: 293921

پیشنهاد چرب و نرم برای ستاره پرسپولیس

به جزء مهدی طارمی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته است، باشگاه‌های عربستانی سه بازیکن دیگر از تیم ملی فوتبال کشورمان را می‌خواهند.

فوتبال پیشنهاد چرب و نرم برای ستاره پرسپولیس

باشگاه الهلال مدت‌هاست برای به خدمت گیری مهدی طارمی با باشگاه پورتو وارد مذاکره شده است و اعلام داشته درصدد تلاش برای جذب مسی هم است و حضور بازیکن ایرانی در تیمش می‌تواند منجر به اتفاقاتی خوبی برایش شود.

مهدی طارمی فعلا در برابر این پیشنهاد مقاومت کرده است اما هیچ بعید نیست در آینده ای نزدیک و بعد از حضور مسی در الهلال وی هم راهی ریاض شود.

اما تمایل عربستانی‌ها برای جذب بازیکن ایرانی تنها به مهدی طارمی ختم نمی‌شود. خبر رسیده سه بازیکن دیگر تیم ملی هم مورد  توجه عربستانی‌ها قرار گرفته است و هیچ بعید نیست فصل آینده در لیگ برتر عربستان توپ بزنند. یکی از این‌ها احمد نورالهی است که به همراه تیم شباب الاهلی قهرمان لیگ برتر امارات شده است. گفته می شود تیمی که احمد نورالهی را می‌خواهد الاتحاد است.

تلاش‌هایی برای به خدمت گیری علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس و محمد محبی وینگر تیم استقلال آغاز شده است. محمد محبی در پایان فصل بازیکن سانتاکلارا می‌شود و باید با نظر باشگاه پرتغالی راهی لیگ عربستان شود اما علیرضا بیرانوند با تیم پرسپولیس قرار دارد. در صورتی که این جابجایی‌ها انجام شود، لیگ برتر عربستان هم در فصل آینده برای ایرانی‌ها جذاب خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر