|
کدخبر: 294014

اختصاصی گسترش نیوز؛

عزیز دل برانکو در راه پرسپولیس

مدیریت باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد از حالا به فکر تقویت ترکیب است. یک مهاجم شش دانگ و یک مدافع وسط باتجربه، در صدر لیست یحیی گل محمدی قرار دارد.

ورزش عزیز دل برانکو در راه پرسپولیس

خط دفاعی پرسپولیس در فصل جاری عملکرد خیلی خوبی داشته است. سرخپوشان پس از مس رفسنجان و با دریافت تنها ۱۳ گل تا انتهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، دومین خط دفاعی برتر را در اختیار دارند. شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه پیروزی‌های سریالی خود، تیم پیکان را نیز شکست دادند. مهدی ترابی تک گل پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس در فصل جاری عمق بسیاری خوبی دارد. مدیریت باشگاه برای فصل بعد از حالا به فکر تقویت ترکیب است. یک مهاجم شش دانگ در حد یورگن لوکادیا، می تواند نیاز هجومی یحیی را برای لیگ بیست و سوم برآورده کند. البته این موضوع منوط به حفظ دیگر مهره های هجومی تیم است.

پورعلی-گنجی

در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر پیشنهاد نجومی باشگاه های قطری به پورعلی گنجی شنیده شده است. با توجه جدایی قریب الوقوع مرتضی پورعلی گنجی در فصل بعد، جذب یک مدافع وسط با تجربه بسیار ضروری به نظر می رسد. یکی از گزینه های مهیج جهت تقویت خط دفاعی پرسپولیس، شجاع خلیل زاده محسوب می شود. شجاع یکی از ستاره‌های پرسپولیس در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. او بازیکن مورد علاقه برانکو به شمار می‌رفت و زوج مستحکمی را همراه با سیدجلال حسینی تشکیل داده بود.

جدایی این مدافع ملی پوش از پرسپولیس در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد. روزهایی که اعتراض او به مبلغ قراردادش نسبت به دیگر بازیکنان به گوش رسید. اختلاف با مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس، درنهایت منجر به جدایی شجاع از پرسپولیس پس از یک دوران موفقیت آمیز شد.خلیل زاده مهرماه سال ۹۹ قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.

خلیل-زاده

این ستاره ۳۳ ساله پس از جدایی از پرسپولیس، به الریان قطر پیوست. شجاع در الریان و سپس الاهلی توپ زده است ولی شنیده ها از آن حکایت دارد که با پایان مدت زمان قرارداد با تیم قطری در پایان فصل، او احتمالا به پرسپولیس بازگردد.

چندی پیش خلیل زاده یک توییت جالب و معنادار زد که برای خیلی ها شبهه انگیز بود.بسیاری این توییت را در کنار استوری های قبلی گذاشته و آن ها را به مثابه چراغ سبز این ملی پوش یه یحیی گل محمدی دانستند. بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس می تواند بمب نقل و انتقالات تابستانی این تیم در فصل پیش رو باشد.

  • مجید انصاری ارسالی در

    خبر میدی ستاره استقلال لیگ را از دست داد . خودتونو مسخره کردیدکدام ستاره اون باب ا یک تار نیست چه برسد به چند تار.😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    پرسپولیس برا مدافع وسط می تونه حزباوی یا سامان فلاح وبرا مهاجم میتونه کاظمی یادگ اری از گل گوهر را بگیره

  • تاج ارسالی در

    ما استقلالی ها اگه بجای لیگ فوتبال در لی گ شارلاتانی و هوچی گری شرکت میکردیم هرسا له جام را بالای سر می‌بردیم اما متاسفانه در لیگ برتر ما تخصصی نداریم امیدواریم ت صمیم جدی برای استعداد اصلی ما که داره در جای دیگه هدر می‌ره گرفته شود،🥺🥺

  • ناشناس ارسالی در

    یحی بهتر است برود

  • کیوان ارسالی در

    **** بااین خبر گذاشتنت

  • ابوذر ارسالی در

    شجاع و کنعانی بیان باور کنید بنظرم بدو ن گل خورده قهرمان شیم.... خخخخخ😂😁😂😁😂

  • اسی ارسالی در

    چی شد .شوت عربا تو ****بعد گل بخودی تو ل نگ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها