|
کدخبر: 297159 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

چشم و چراغ کی روش در راه پرسپولیس

مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از فتح جام های داخلی طی فصل قبل، حالا ذهن خود را به بحث نقل و انتقالات معطوف کرده است. شنیده‌ها از آن حکایت دارد که اولویت نخست یحیی، پست دفاع چپ است.

ورزش چشم و چراغ کی روش در راه پرسپولیس

با اتمام لیگ بیست و دوم، حالا شایعات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه ها داغ شده است. تیم های مختلف برای حضور پرقدرت در فصل آینده، سعی بر تقویت ترکیب خود دارند. در این بین فعالیت و جنب و جوش تیم های مطرح و مدعی بیش از دیگر تیم ها است.

پرسپولیس به بهترین شکل ممکن فصل را به انتها رساند. قرمزهای تهرانی پس از قهرمانی در لیگ برتر، با شکست استقلال در فینال جام حذفی، یک جام دیگر را نیز تصاحب کردند. یک فصل رویایی و خاطره انگیز که به این زودی ها فراموش نخواهد شد. حالا فکر و ذکر هواداران این تیم به تقویت ترکیب تیم قهرمان بالامنازع فوتبال ایران معطوف شده است.

مدیریت باشگاه و کادر فنی در حال بررسی گزینه های مدنظر برای چند پست هستند. مدافع چپ، هافبک میانی، وینگر و مهاجم هدف نیازمندی های مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود. ظاهرا اولویت اول یحیی گل محمدی برای فصل جدید، یک دفاع چپ تخصصی و رونده است.

نعمتی

معمای دفاع چپ در پرسپولیس

در فصل گذشته علی نعمتی و وحید امیری به تناوب در سمت چپ خط دفاعی به بازی گرفته شدند. نعمتی در نیم فصل دوم بیش از وحید در پست مذکور بازی کرد و اتفاقا موفق هم ظاهر شد. این بازیکن در کارهای دفاعی بسیار کارآمد بود اما در کارهای تهاجمی تبحر و کارایی لازم را نشان نداد. حالا یحیی به دنبال مهره‌ای است که هردو وظیفه را به بهترین نحو انجام دهد. مشابه کاری که دانیال اسماعیلی فر در سمت راست انجام داد و اکثر هواداران و همچنین کادر فنی پرسپولیس از عملکرد او رضایت خاطر داشتند.

چندین گزینه برای این نیاز کادر فنی پرسپولیس مورد بررسی  قرار گرفته است. در این میان یک نام آشنا بیش از سایر گزینه ها شانس سرخ پوش شدن دارد. شنیده ها از آن حکایت دارد که میلاد محمدی ملی پوش در صدر لیست باشگاه پرسپولیس قرار دارد. میلاد در لیگ یونان شاغل است و طی فصل گذشته، عملکرد قابل قبول و مطلوبی از خود برجای گذاشت. او در رادار پرسپولیس است و انتظار می رود که به زودی مذاکرات باشگاه با محمدی رسمی شود.

این طور به نظر می رسد که دو لژیونر در سبد خرید پرسپولیس قرار گرفته و برای جذب آن ها طی هفته آینده مذاکرات از سر گرفته می شود. یحیی گل محمدی پس از موفقیت های متوالی همراه با پرسپولیس، به تعطیلات رفته و از فوتبال و فضای حاکم بر آن به طور موقت فاصله گرفته است.

میلاد-محمدی

میلاد در لیست نهایی یحیی

یحیی بعد از قهرمانی در جام حذفی که منجر به کسب سوپرجام هم شد، در استراحت به سر می‌برد. در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی گل محمدی از پرسپولیس نیز شنیده شد اما رضا درویش، مدیر عامل باشگاه از سرمربی کنونی سرخپوشان خواسته تا استراحت کامل خود را داشته باشد و برای فصل جدید آماده شود. مدیرعامل پرسپولیس در حالی منتظر سکان دار تیمش است که پیشنهادی برای به خدمت گرفتن دو ستاره تیم ملی با سابقه حضور در جام جهانی  دارد.

این دو لژیونر به احتمال قوی در تورنمنت پیش رو در لیست امیر قلعه نویی حضور خواهند داشت. گفته می شود که هر دو بازیکن علاقه خود را برای پیوستن به پرسپولیس اعلام کردند اما در وهله نخست باید سرنوشت نیمکت پرسپولیس روشن شده تا مدیریت باشگاه با آنها وارد مذاکره شود.

یکی از این دو ستاره، میلاد محمدی است. در کنار او، حتی سخن از جذب برادر دوقلو هم شنیده شده است. در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا این ۲ ستاره، مایل هستند تا بیشتر در کانون توجهات باشند. اوج گیری دوباره بازیکنانی نظیر رامین رضائیان، علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی در هنگام بازگشت به فوتبال ایران و حضورشان در تیم ملی، موجب شده تا برادران محمدی، تصمیم به حضور در تیم مورد علاقه خود بگیرند؛ تیمی که در فصل گذشته تمام جام های مختلف را درو کرد و عملکردی درخشان و ستودنی را از خود برجای گذاشت.

  • دیوثها ارسالی در

    یاد مذاکره اون بیشرف توی اردوی تیم ملی افتادم زمان کیروش و شرطهایی که به بازیکنها و لژیونرهای خرج کشور و از رده خارج با وعده بازگشت به تیم ملی با رفتن به لنگ این مافیا نیست چیه؟!؟! این بیشرفی حکومتی نیست پس چیه؟!؟ تیمهای دیگه یازده بازیکن خودشون با مربی از دست میدن این تیم حکومتی با ثبات و بیشترین بازیکن رو هم میگیره شده شالکه ۰۴ زمان هیتلر

  • آرش پرویزی ارسالی در

    راوی این متن یهو با صدای بلند بگو عاشق پ یروزی هستی دیگه
    انقد آب و تاب دادی به متنت که انگار در مورد من سیتی امسال صحبت میکنی

  • علی بت شکن ارسالی در

    با سلام، استقلال فقط ازتیم داوری شکست خورد واین تیم جامها را به پرسپولیس داد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها