|
کدخبر: 281921

تکلیف بیرانوند برای بازی در دربی / جراحی عقب می افتد؟

در جریان اولین دیدار تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و به همین دلیل از بازی بیرون رفت و در بازی با ولز هم در ترکیب ایران قرار نداشت.

ورزش تکلیف بیرانوند برای بازی در دربی / جراحی عقب می افتد؟

با وجود حضور بیرانوند در بازی با آمریکا اما زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه او باید بینی خود را جراحی کند به گوش می‌رسید. در صورتی که این دروازه‌بان بینی خود را به تیغ جراحان می‌سپرد به احتمال فراوان دربی ۹۹ مقابل استقلال را که ۲۹ آذر برگزار می‌شود از دست می‌داد.

این مسأله باعث شده بود تا اخبار ضد و نقیضی در خصوص اینکه این بازیکن دربی را از دست بدهد به گوش برسد اما بازگشت او به تمرینات و حضور در تمرینات سنگین نشان داد که بیرانوند فعلاً جراحی نخواهد کرد.

با این همه از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که علیرضا بیرانوند برای جراحی بینی درخواست خود را به مسؤولان باشگاه ارائه داده بود اما از آنجایی که بیرانوند مقابل آمریکا به میدان رفته بود این درخواست پذیرفته نشد.

مسؤولان باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور بیرانوند در بازی با آمریکا و حضور در تمرینات سنگین تیم ملی با درخواست این دروازه‌بان برای جراحی در شرایط فعلی موافقت نکردند تا با این وضعیت ستاره ملی‌پوش پرسپولیس جراحی خود را به زمان دیگری موکول کند.

منبع: سانا پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها