|
کدخبر: 273632

هدف پرسپولیس قهرمانی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هدف اصلی‌مان قهرمانی در لیگ برتر است.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم گرامیداشت روز هوادار اظهار داشت: این مراسم برای گرامیداشت روز ۱۶ شهریور به عنوان روز هوادار و دربی خاطره انگیز پرسپولیس و استقلال برگزار شد که طی آن مراسم تجلیل محمود خوردبین به عنوان شناسنامه پرسپولیس برگزار شد. این مراسم با حضور علی پروین و برخی پیشکسوتان برگزار شد و پروین بدون شک یکی از بزرگان تاریخ پرسپولیس است.

وی درباره حضور زنان و دختران پرسپولیسی در ورزشگاه گفت: این اتفاق برای مشتاقان خانم و هوادار پرسپولیس که علاقمند به حضور در ورزشگاه بودند فراهم شده است. در جلسه‌ای که با برخی از هواداران داشتم از آنها خواستم فضا را به گونه ای ایجاد کنند که با رعایت دوستی و اخلاق بتوانیم تعداد سهمیه هواداران خانم را بالا ببریم. از مسئولان ذی‌ربط تقاضا دارم با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه را برای حضور زنان و دختران هوادار بیشتری را در ورزشگاه ها فراهم کنند. در این راستا زنان و دختران هوادار خودشان باید به گونه ای رفتار کنند که زمینه برای سوء استفاده گران فراهم نشود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد غیبت هواداران در بازی هوادار و تراکتور خاطرنشان کرد: ابتدا در مورد بازی با تراکتور صحبت می کنم. پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفته و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی امکان حضور هواداران را فراهم سازیم. هنوز متوجه نشدم چرا هواداران ما باید به خاطر بازی با تراکتور محروم شوند؟ در بازی فصل قبل مقابل تراکتور در تبریز هواداری در استادیوم نداشتیم و مقابل سنگ، بطری و بی احترامی هایی که به مربیان و بازیکنان شد، سر تعظیم فرود آورده ایم ولی هنوز نمی دانیم که چرا

ما را از بازی خانگی محروم کردند. تقاضای بررسی های لازم در این زمینه برای لغو محرومیت صورت گرفته و انشالله نتایج خوبی برای ما در این مورد رقم می خورد.

وی افزود: در مورد بازی با هوادار نیز باید بگویم اعلام شد به خاطر نبود زیرساخت‌ها امکان برگزاری بازی با حضور هواداران وجود ندارد. مهمان بودیم و با توجه به ظرفیت ورزشگاه می‌توانستیم از حدود ۸۰۰ طرفدار در ورزشگاه بهره ببریم که قرار بود آن را به هواداران زن اختصاص دهیم اما اعلام شد به خاطر نبود زیرساخت های لازم این امکان وجود ندارد.

درویش عنوان کرد: برای بازی با هوادار با مسئولان ورزشگاه آزادی برای برگزاری این دیدار هماهنگ کرده بودیم ولی این مسئله متاسفانه مورد قبول واقع نشد. حیف است حالا که امکان حضور هواداران در ورزشگاه ها به وجود آمده این فرصت را از تیم‌های فوتبال بگیریم.

درویش در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس برای تکمیل مدارک این تیم برای بازگشت در آسیا به خبرنگار برنا گفت: هر هفته جلساتی در این خصوص داریم. دو هفته قبل نیز با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسات خوبی را برگزار کردیم. تقریبا ۹۰ درصد از از کارها طبق برنامه پیش رفته و مابقی آن یکسری بحث های زیرساختی است که مربوط به بخش های دیگر از جمله ورزشگاه آزادی می شود که با آن‌ها نیز جلسات و تعاملات خوبی را داشته ایم تا این مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد روند نتیجه گیری این تیم در فصل جاری خاطرنشان کرد: ما فصل را برای قهرمانی آغاز کرده و به چیز دیگری فکر نمی کنیم البته رقبا هم دوست دارند در این فصل موفق شوند. الحمدالله تیم ما بازی به بازی بهتر می شود و توانسته ایم شرایط و نتایج خوبی را رقم بزنیم. مهم ترین بازی پیش روی ما بازی با نفت مسجدسلیمان است که ان شاءالله بتوانیم با پیروزی در این دیدار مسیر قهرمانی‌مان را هموار کنیم. تیم خوب و منسجمی داریم که روز به روز بهتر و بهتر می شود و امیدوار هستیم بعد از تعطیلات سرحال تر از قبل به مسابقات بازگردیم.

وی ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: حضور طرفداران در کنار ما باعث دلگرمی بیشتری می شود و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بزنیم.

 

ارسال نظر