|
کدخبر: 268372

رونالدو نمی تواند باعث پیشرفت تیم شود

باشگاه پاری سن ژرمن به ۳دلیل از امضای قرارداد با رونالدو منصرف شد.

ورزش  رونالدو نمی تواند باعث پیشرفت تیم شود

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی این روزها به دنبال تیم جدیدی است تا منچستر یونایتد را ترک کند.

اعجوبه مستطیل سبز تصمیم خود را گرفته تا از منچستر یونایتد جدا شود و یکی از دلایل اصلی این تصمیم عدم حضور شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا است.

یکی از گزینه های رونالدو پاری سن ژرمن بود ولی مدیریت باشگاه فرانسوی انتقال این ابرستاره فوتبال را به پاریس را غیرممکن دانست و رونالدو را پس زد.

نشریه «لوپاریزین» فرانسه در این باره دست به افشاگری زد و 3 دلیل پاری سن ژرمن برای امضا نکردن قرارداد با کریستیانو رونالدو را منتشر کرد.

دلیل اول پاریسی ها برای جذب نکردن رونالدو این است که مدیریت باشگاه اعتقاد دارد رونالدو نمی تواند باعث پیشرفت تیم شود بلکه باعث ایجاد هرج و مرج می شود.

دلیل دوم از لحاظ اقتصادی است. رونالدو در صورت انتقال به پاری سن ژرمن دستمزد بالایی دارد و ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاریس این روزها به دلیل فیرپلی مالی تحت فشار قرار دارد و دیگر نمی تواند با آمدن رونالدو این قانون را رعایت کند.

دلیل سوم حضور مسی، امباپه و نیمار در خط حمله پاری سن ژرمن است. حضور این۳ بازیکن ستاره در خط حمله باعث می شود تا رونالدو جایگاهی در ترکیب اصلی نداشته باشد. این درحالیست که رونالدو با آمدن به هر تیمی باعث می شود تا او رهبر تیم باشد و حضور مسی و رونالدو در یک تیم به نوعی باعث هرج و مرج می شود.

تمام این دلایل باعث شد تا پاری سن ژرمن پیشنهاد خورخه مندز برای انتقال موکلش به پاریس را نپذیرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها