|
کدخبر: 265987 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

رونمایی استقلال از بمب دوم نقل و انتقالات

ستاره گل گهر تبدیل به مهره جذاب نقل و انتقالات شده و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، برای جذب این بازیکن رقابت سختی با یکدیگر دارند.

ورزش رونمایی استقلال از بمب دوم نقل و انتقالات

به گزارش گسترش نیوز؛ وینگر ۲۸ ساله گل گهر، این روزها تبدیل به بمب نقل و انتقالات شده است. سعید صادقی با ثبت آماری فوق العاده در لیگ  بیست و یکم، مورد توجه دو باشگاه بزرگ پایتخت قرار گرفته است.

ستاره اهل ساری گل گهر، در فصل گذشته بر روی ۲۰ گل تیم خود تاثیر مستقیم داشته است. صادقی ۷ گل برای تیم خود به ثمر رسانده و موفق به دادن ۱۳ پاس گل نیز شده است. عملکرد ویژه صادقی در فصل اخیر، به حدی قابل توجه بود که دراگان اسکوچیچ نیز نتوانست از خیر او بگذرد و در نهایت او را به اردوی تیم ملی فراخواند.

پس از یک فصل درخشان، طبیعی بود که سرخابی ها برای جذب او اقدام کنند. پرسپولیس بعد از جذب چند ستاره، حالا قصد دارد که شادی دوست داران خود را کامل کند. جذب صادقی می تواند نقل و انتقالات سرخ ها را به بهترین شکل به پایان ببرد. درسمت مقابل استقلال که تا امروز فقط جذب سجاد شهباززاده را قطعی کرده، فشار سنگینی را از سوی هواداران خود حس می کند. یکی از نقاط ضعف قهرمان لیگ قبل، بحث بازیسازی و خلا یک بازیکن خلاق در میانه میدان بود. استقلال با تکیه بر خط دفاعی مستحکم خود، طلسم ۹ ساله را شکست و قهرمان شد. اما تیم فرهاد مجیدی در خلق موقعیت گل، تا حد زیادی با مشکل مواجه بود.

صادقی-گل-گهر

مسلما جذب صادقی برای آبی ها، به منزله خارج شدن از فشار طرفداران خواهد بود. علاوه بر این، توافق با ستاره سیرجانی ها می تواند ضربه سختی به تیم رقیب وارد کند. مهره کلیدی تیم قلعه نویی، هر روز به یکی از دو تیم مذکور لینک شده می شود. بسیاری از تحلیل گران فوتبال کشور و کاربران فضای مجازی، این تاخیر در تصمیم گیری توسط صادقی را ریشه در بازارگرمی جهت افزایش دستمزد می دانند.

اما شنیده های گسترش نیوز از آن حکایت دارد که صادقی در اردوی تیم ملی به هم تیمی های استقلالی خود اعلام کرده که تمایلش برای آبی پوش شدن بیشتر است. باید صبر کرد و دید که سرانجام تکلیف شاه ماهی نقل و انتقالات در نهایت چه خواهد شد.

  • علی ارسالی در

    پیراهن وغیرت مهمه نه پول ..

  • ناشناس ارسالی در

    هرچند جریان صادقی مثل چوپان درغگو شده اس ت.هم ابروی خودشو برده باین کاراش هم استق لال وپرسپلیس رامن جای مدیران این دوباشگا ه باشم اگه باخریدش قهرمان اسیا بشم اسمش تولیست هیج یک ازین دوباشگاه نمیارم تابسو زه...

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا حیف فوتبال مثل خرید پارسلی استقلال هست قاسمی نژاد که راه رفتن خودش هم یادش رفت..اینا بازیکنان مقطین نه فوتبالیست.س گ وپیری گله ای نمیشه..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها