|
کدخبر: 259974

تارتار: هواداران استقلال را حلال نمی کنم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به انتقاد از شرایط بد فضای مجازی و توهین‌هایی که علیه او صورت گرفته بود، پرداخت.

ورزش تارتار: هواداران استقلال را حلال نمی کنم

مهدی تارتار در خصوص شرایط کار در تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: واقعا می‌دانستیم کارمان در ذوب آهن سخت است. با توجه به شناختی که داشتیم این را پیش‌بینی می‌کردم و از روز اول هم گفتم هواداران باید صبور باشند تا بتوانیم تیم خوبی را در طول فصل آماده کنیم. خدا را شکر هرچه از بازی‌ها می‌گذرد انسجام و کیفیت تیم ما بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد فشار مضاعفی که به خاطر بازی مقابل پرسپولیس روی آنها ایجاد شد، گفت: دیروز هم در رختکن به بچه‌ها گفتم هیچ وقت در زندگی‌ام اینقدر تحت فشار قرار نگرفته بودم، نه به خاطر این تهمت‌ها، به خاطر فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌هایی که شد به هر حال ما خانواده داریم، پسران ما همه چیز را در موردم دنبال می‌کنند، واقعا دوست ندارم ناراحتی آنها را ببینم. آنها دوست دارند پدرشان موفق باشد و در موردش خوب صحبت شود، به همین خاطر بعد از کنفرانس هم شرایطم ناراحت‌کننده بود و آنها که دیدند شاید تا حالا آن طور ندیده باشند.

وی افزود: رفتارهایی به خصوص از سمت بعضی هواداران استقلال صورت گرفت، همه را جمع نمی‌بندم. بین آنها هم افراد خوب، کم نیست، اما بعضی آنقدر فحاشی کردند که آنها را به خدا واگذار کردم. به هیچ وجه حلال‌شان نمی‌کنم. جالب است بعد از بازی در فضای مجازی آمدند و حلالیت طلبیدند اما به هیچ وجه این اهانت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها قابل بخشش نیست. هیچ سالی فضای مجازی مثل امسال نبوده، احساس می‌کنم افرادی از بدنه خود فوتبال چه مربی و چه مدیر در این مسأله دخیل‌اند و در فضای مجازی هزینه می‌کنند.

تارتار  در مورد به نظر می‌رسد با این شرایط عزمشان را جزم کرده بودند تا در بازی مقابل پرسپولیس خودشان را اثبات کنند، گفت: ما مربیان همیشه دوست داریم برنده باشیم. هر کسی دوست دارد موفق شود، اگر بگویم شما را بیشتر از خودم دوست دارم، مطمئنا دروغ گفته‌ام. ما به دنبال موفقیت هستیم و برای موفقیت باید پیروز شویم، اما فشار روی ما زیاد بود، با توجه به نتایجی که مقابل پرسپولیس داشتیم انگیزه مضاعفی داشتیم که این شکست‌ها را تمام کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص اینکه آیا این شرایط فشار روی بازیکنان را هم سنگین کرده بود، اظهار داشت: صد درصد بازیکنان هم تحت تأثیر قرار گرفتند. آنها کادرشان را دوست دارند و ما این مسأله را امسال در چند بازی کاملا لمس کردیم. در شرایطی که روی لبه تیغ بودیم و در چند بازی شرایطمان خیلی بحرانی بود. احساس کردیم بچه‌ها در آن وضعیت سخت تلاش بیشتری از خودشان نشان دادند. دیروز هم آنها واقعا خیلی زحمت کشیدند و باید نهایت تشکر را از بازیکنان داشته باشم.

وی در مورد ۴ هفته باقیمانده مسابقات لیگ برتر گفت: متأسفانه در دو هفته قبل دو شکست داشتیم و کمی عقب ماندیم، وگرنه باید تا همین امروز تا رده هفتم صعود می‌کردیم، اما تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که در بازی‌های آینده طوری عمل کنیم که تا پایان فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

تارتار در خصوص وضعیت همکاری با این باشگاه برای فصل آینده عنوان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه به خاطر ایجاد شرایط خوب میزبانی در بازی روز گذشته تشکر کنم. خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند، یک تشکر دیگر هم باید داشته باشم به خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد برای سال آینده. چندین بار صحبت کردیم، اما فعلا بازی‌ها فشرده است. امکان وجود همکاری هست و من خودم هم افتخار می‌کنم که در تیم بزرگ ذوب آهن فعالیت می‌کنم.

منبع: فارس
  • محمد نجار درونکلایی ارسالی در

    اینقدر عقبه جنابعالی خرابه که اگه حلالیت هم باشه این هواداران هستن که تو لنگی رو باید حلال کنن با اونهمه بازی های درخشان ت در مقابل با پیروزی

ارسال نظر