|
کدخبر: 246004

آبراموویچ واسطه صلح بین روسیه و اوکراین شد

رومن آبراموویچ، مالک روس چلسی به تازگی با هدف محافظت از باشگاهش، تمام اختیارات مدیریتی خود را به متولیان بنیاد خیریه چلسی واگذار کرد.

ورزش آبراموویچ واسطه صلح بین روسیه و اوکراین شد

به گزارش تلگراف، رومن آبراموویچ ۵۵ ساله در تلاش است تا برای برقراری صلح میان روسیه و اوکراین، میانجی‌گری کند. سخن‌گوی آبراموویچ در مصاحبه با آژانس خبری PA این موضوع را تایید کرد:

  می‌توانم تایید کنم که اوکراین جهت حمایت برای دست‌یابی به یک راه حل مسالمت آمیز با رومن آبراموویچ تماس گرفته است. از زمان برقراری تماس، آبراموویچ در تلاش است تا به حل و فصل ماجرا کمک کند. با توجه به حساسیت موضوع، خواهشمندیم فاش نشدن جزئیات بیش‌تر از سوی ما را درک کنید. متشکرم. 

الکساندر رودنیانسکی، کارگردان اوکراینی نیز تلاش آبراموویچ برای میانجی‌گری میان روسیه و اوکراین را تایید کرده و تاکید دارد مالک چلسی تنها کسی از روسیه است که درخواست‌ برای کمک را بی‌جواب نگذاشته است. او هم‌چنین مدعی شده نمایندگان دولت اوکراین از تلاش‌های آبراموویچ برای کمک، قدردانی کرده‌اند:

 می‌توانم تایید کنم اوکراینی‌ها در تلاش بوده‌اند تا یک طرف از روسیه که مایل به کمک جهت دست‌یابی به راه حلی مسالمت آمیز باشد را پیدا کنند. از طریق جامعه یهودیان، ارتباط با رومن آبراموویچ برقرار شده است. او در تلاش است با وجود تاثیر محدودش به حل و فصل بحران کمک کند. آبراموویچ تنها کسی از روسیه بوده که به درخواست حمایت و کمک پاسخ داده است. نمی‌دانم تلاش آبراموویچ می‌تواند تاثیرگذار باشد اما شخصا با دولت زلنسکی در ارتباط بوده‌ام و می‌دانم که آن‌ها از تلاش‌های خالصانه آبراموویچ، قدردانی می‌کنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها