|
کدخبر: 247818

درخواست کمک فوری اسطوره اوکراین از جهانیان

آندری شوچنکو از دولت های جهان برای حمایت از اوکراین مقابل روسیه درخواست کمک کرد.

ورزش درخواست کمک فوری اسطوره اوکراین از جهانیان

از زمان حمله روسیه به اوکراین فوتبالیست های زیادی از این کشور در مورد این اتفاق صحبت کرده اند. این جنگ تا به حال جان صدها نظامی و غیرنظامی را گرفته و خرابی های زیادی به بار آورده است. حال آندری شوچنکو، مهاجم اوکراینی نامدار سابق دنیای فوتبال و سرمربی سابق تیم ملی اوکراین یک بر دیگر از مردم جهان درخواست کمک کرد. او در این باره گفت:

  درخواست کمک داریم. مواد غذایی و تجهیزات پزشکی اوکراین در حال پایان یافتن است. به همه چیز نیاز داریم و در کنارش به حمایت روحی نیز نیازمند هستیم. مردم باید اعتراض کنند و بیشتر در این باره حرف بزنند. اوکراین نیاز به انسانیت بیشتری دارد. باید کاری برای توقف این جنگ انجام دهیم. باید از راه ممکن برای کمک به کشورم استفاده کنیم تا در این نبرد پیروز شود و جنگ را تا جای ممکن زودتر تمام کنیم. جنگ بدترین چیز ممکن است. کشور من در حال حاضر در جهنم به سر می برد. دارم تلاش می کنم تا در قلب مردم نفوذ کنم تا کمک بگیرم. مردم زیادی در اوکراین نیاز به کمک شما دارند.

شوچنکو می گوید از تمام حمایت های انجام شده متشکر است اما معتقد است باید کار بیشتری انجام شود:

    دنیای ورزش دارد ثابت می کند که کنار اوکراین است. کارهای زیادی انجام شده است اما جمع آوری کمک های مالی برای ما اهمیت زیادی دارد.بهترین روش برای اهدای پول صلیب سرخ است. صحبت های زیادی با سفیر ایتالیا انجام داده ام تا این روند را سرعت ببخشد و درک کند که این کمک ها چقدر مفید است.

مردم زیادی نیاز به الزامات اولیه زندگی خود و سرپناه دارند. ی خواهم از مردم ایتالیا به خاطر حمایتی که از مردم کشورم نشان دادند تشکر کنم. ایتالیا خانه دوم من بود و همیشه ملت مهمی برای من باقی می ماند. آنها حالا برای اوکراین هم مهم هستند. از همه چیز متشکرم و لطفا کمکمان کنید. می دانم دو سال اخیر برای دنیا سخت بوده است اما اگر می توانید به وب سایت سفارت اوکراین بروید و به ما کمک کنید.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها