|
کدخبر: 247777

تبعید ستاره پرسپولیس به نیمکت / یحیی به سیم آخر زد؟

موج انتقادها از حامد لک و مربی گلرهای پرسپولیس در فضای مجازی بعد از شکست سرخ ها در آبادان آغاز شده و به نظر می رسد یحیی گل محمدی چاره ای ندارد جز این که در این خصوص تصمیم مناسبی بگیرد.

ورزش تبعید ستاره پرسپولیس به نیمکت / یحیی به سیم آخر زد؟

دقیقا از زمانی که سوت پایان بازی پرسپولیس و نفت آبادان زده شد، موج جدیدی از انتقادهای هواداری در فضای مجازی متوجه حامد لک و داوود فنایی شده است. آن ها حتی با حمله به یحیی گل محمدی از او پرسیده اند بر چه اساسی قرارداد لک را برای سال آینده تمدید کرده و چرا به همکاری با مربی گلرهایش ادامه می دهد.

در این میان آنچه مشخص به نظر می رسد این است که موج انتقادها از هفته ها قبل آغاز شده و بازی های پرنوسان لک و حتی عملکرد نه چندان موفق گوهری در بازی با مس رفسنجان باعث شد بسیاری نوع و نحوه تمرینات این دو گلر را زیر سوال ببرند، اما بازی دیشب به نظر می رسد تیر خلاص برای لک و داوود فنایی بود.

هوادارن پرسپولیس با بازنشر ویدیوی صحبت های لک در مورد جایزه دستکش طلایی برای تعداد کلین شیت هایی که فصل قبل داشت و کنایه های سنگین او به بیرانوند، مدعی اند لک تمرکز ندارد و مربی خوبی نیز در تمرینات او را هدایت نمی کند.

به هر روی هرچه هست گل محمدی باید به عنوان سرمربی تیم بزرگی چون پرسپولیس در این خصوص تصمیم گیری کرده و به نظر می رسد او تصمیم گرفته در بازی بعدی باز هم به گوهری میدان دهد.

در این میان شنیده می شود این احتمال وجود دارد لک تا پایان فصل روی نیمکت بنشیند و در مورد قرارداد فصل بعد او نیز تدبیری اندیشیده شود. هرچند بعید است گل محمدی چنین تصمیمی بگیرد اما باید دید در ادامه راه در خصوص حامد لک و مربی گلرهای تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها