|
کدخبر: 247432

رونمایی یحیی از جانشین ملی پوش جدایی طلب

یحیی گل محمدی هیچ چاره ای ندارد جز این که موفق به شکست تیم علیرضا منصوریان شود.

ورزش رونمایی یحیی از جانشین ملی پوش جدایی طلب

پرسپولیس بعد از پیروزی قاطع و بازی درخشانی که مقابل مس رفسنجان ارائه داد، امروز باید در یک دیدار خارج از خانه مقابل نفت آبادان منصوریان بازی کند، تیمی که با وجود همه فراز و نشیب‌هایش در این فصل همچنان در رتبه نسبتا خوب هفتم قرار دارد.

طلایی پوشان طی ۵ بازی خود در نیم فصل دوم بعد از دو برد متوالی مقابل ذوب‌آهن و تراکتور، مقابل فجرسپاسی و نساجی دو مساوی کسب کردند اما هفته قبل مقابل گل‌گهر شکست خوردند.

نفت آبادان در حالی امروز مقابل پرسپولیس صف آرایی می کند که طالب ریکانی بهترین بازیکن و کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته و حسین بغلانی و محمد اهل‌شاخه هم مصدوم هستند و نمی‌توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.

در سوی دیگر میدان پرسپولیس اگرچه وضعیت سخت تری داشته و بازیکنان بیشتری را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد اما نیمکت پر یحیی باعث شده او دغدغه ای بابت حضور بازیکنان آماده در ترکیب اصلی و تعویض هایش نداشته باشد.

به هرحال پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باید بازی هایش را از اینجای فصل که یک سوم پایانی مسابقات محسوب می شود با کسب حداکثر امتیاز به پایان برساند. به تمام این ها اضافه کنید پرسپولیس یحیی یک بازی فینال گونه مقابل استقلال را پیش رو دارد که بی شک می تواند سرنوشت قهرمانی لیگ ۲۱ را مشخص کند.

با توجه به تمام این پیش فرض ها پرسپولیس امروز نیز با همان آرایش ۱-۳-۲-۴ مقابل نفت آبادان به میدان می رود و خلاف تمام پیش فرض ها یحیی در آبادان تصمیم گرفته تیمش را با دو هافبک دفاعی راهی میدان کند. از این رو قرار است محمد شریفی به جای میلاد سرلک مصدوم کنار کمال کامیابی نیا راهی میدان شود و رضا اسدی احتمالا باز هم به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی می کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها