|
کدخبر: 247113

غیبت عصای دست یحیی مقابل نفت قطعی شد؟

حامد پاکدل که در بازی با مس رفسنجان نتوانست در میدان حاضر شود، حضورش در بازی با نفت آبادان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ورزش غیبت عصای دست یحیی مقابل نفت قطعی شد؟

تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس نمی توانند در بازی حساس این تیم مقابل نفت آبادان در میدان حاضر باشند اما با وجود این موضوع دست یحیی گل محمدی آن قدر پر هست که او برای انتخاب لیست ۱۸ نفره تیمش دچار چالش باشد.

عیسی آل کثیر، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و میلاد سرلک ۴ بازیکن مصدوم تیم یحیی هستند و سعید آقایی نیز محروم است. از این رو غیبت این ۵ بازیکن مقابل نفت آبادان قطعی است اما در مورد حامد پاکدل تردیدهایی وجود دارد. پاکدل روز قبل در مصاحبه ای اعلام کرد هیچ مشکلی برای بازی نداشته و همه چیز به تصمیم یحیی گل محمدی بستگی دارد. حالا باید دید یحیی چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیش بینی می شود درخشش مهدی عبدی در بازی با مس رفسنجان و آرایش موفق ۳-۳-۴ سرخ ها در همان بازی از یک سو و اضافه شدن تمیروف از سوی دیگر باعث می شود گل محمدی در مورد بازی دادن پاکدل کمتر ریسک کند و تجربه امید عالیشاه را تکرار نکند تا مصدومیت این بازیکت تشدید شود اما یحیی در این مدت آن قدر تیم های رقیب و حتی هواداران را در ارنج های ابتدایی و تعویض هایش غافلگیر کرده که نمی توان در مورد حضور پاکدل در ترکیب نظر قطعی داد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر