|
کدخبر: 247062

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / آچارفرانسه سرخپوشان تمدید می‌کند

شماره ۹ سرخ ها احتمالا برای تمدید قرارداد به باشگاه فراخوانده خواهد شد.

ورزش خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / آچارفرانسه سرخپوشان تمدید می‌کند

همان طور که در جریان قرار گرفته اید با وجود آن که باشگاه پرسپولیس قرارداد حامد لک را تمدید کرد و در ابتدای فصل جاری نیز با بازیکنانی چون امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری و... قرارداد تازه امضا کرد اما هنوز ۱۰ بازیکن پرسپولیس بلاتکلیف بوده و وضعیت شان مشخص نیست.

اگرچه تعدادی از این نفرات از سوی یحیی گل محمدی به باشگاه برای تمدید قرارداد معرفی شده اند اما گل محمدی هنوز در مورد برخی اسامی به مرحله تصمیم گیری نرسیده و در انتظار عملکرد آن ها در هفته های باقی مانده است.

در این میان مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که هفته قبل در مصاحبه ای به گلایه پرداخت و اعلام کرد هنوز از باشگاه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است. ترابی که در تمام سال های حضورش در پرسپولیس جزو کم حاشیه ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و کمتر دست به مصاحبه می زد، در دو مقطع به نوعی غیر مستقیم از باشگاه پرسپولیس گلایه کرده است. جالب این که هر دو مصاحبه نیز در زمان مدیریت رضا درویش بوده است، مدیری که سابقه همکاری با ترابی را در سایپا داشته است.

اولین مصاحبه ترابی به روزهای ابتدایی حضور درویش در پرسپولیس مربوط می شد که هافبک شماره ۹ سرخ ها در پاسخ به سوالی در مورد حضور درویش به عنوان مدیرعامل درباشگاه پرسپولیس تاکید کرد:

    من فقط باید بگویم شرایط سایپا با پرسپولیس فرق دارد. قطعا رضا درویش باید بداند کجا آمده! من قصد جسارت ندارم ولی مدیرعامل باید بداند به کدام باشگاه آمده. اینجا بازیکنان بزرگتری دارد. امیدوارم درویش با علم به اینکه مشکلات را حل کند به این تیم آمده باشد.

این مصاحبه در حالی از سوی ترابی انجام شد که او در زمان حضورش در پرسپولیس نفرات زیادی را به عنوان مدیرعامل بالای سر خود دیده و در مورد هیچکدام از این نفرات کوچکترین اظهارنظری نداشته است.

دومین مصاحبه ترابی نیز هفته قبل انجام شد که او بعد از بازی با مس با همان لحن مصاحبه قبلی اش تاکید کرد هیچ پالس مثبتی از سوی باشگاه برای تمدید قراداد دریافت نکرده و ...!

پس از این مصاحبه بود که گمانه زنی های زیادی در مورد رقم بالای درخواستی ترابی برای تمدید قرارداد صورت گرفت که البته هیچ کدام را نمی شود تایید یا تکذیب کرد اما آن‌چه قطعی به نظر می رسد این است که ترابی در لیست نفرات مورد نیاز یحیی است و اگر باشگاه دست روی دست بگذارد و قرار باشد کدورت پنهان بین درویش و ترابی ادامه داشته باشد، ستاره شماره ۹ سرخ پوشان هم همان راهی را خواهد رفت که قبلا علیپور، کنعانی زادگان، نوراللهی و... رفتند.

در این میان شاخص ترین نفری که هنوز تکلیفش برای تمدید قرارداد مشخص نشده سیدجلال حسینی است!

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها