|
کدخبر: 242192

یک گزینه آشنا در نزدیکی نیمکت منچستر

خورخه پیکن، خبرنگار اسپانیایی در گزارشی اعلام کرد روابط باشگاه پاری سن ژرمن با مائوریسیو پوچتینو تیره شده و شکست او برابر رئال مادرید این سرمربی آرژانتینی را به برکناری از سمتش نزدیک خواهد کرد.

ورزش یک گزینه آشنا در نزدیکی نیمکت منچستر

رابطه مائوریسیو پوچتینو با پاری سن ژرمن به نقطه پایانی نزدیک می شود زیرا منچستریونایتد سرمربی سابق تاتنهام را هدف قرار داده است.

موقعیت این سرمربی آرژانتینی دیگر در پارک دو پرنس امن نیست و او به دنبال پست اصلی در اولدترافورد است. GOAL می تواند تایید کند که رابطه پوچتینو با پاری سن ژرمن در حال نزدیک شدن به نقطه پایان است، در حالی که منچستریونایتد سرمربی سابق تاتنهام را به عنوان سرمربی دائمی بعدی خود مورد هدف قرار داده است.

پوچتینو در ژانویه ۲۰۲۱، پس از یک سال دوری از مربیگری پس از اخراجش از اسپرز، جایگزین توماس توخل و از آن زمان باشگاه فرانسوی را به دو جام داخلی رسانده است.

پاری سن ژرمن همچنین در اولین فصل کامل سرمربیگری مرد آرژانتینی به صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه صعود کرده است -با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم مارسی- اما اعتبار او هنوز در میان عملکردهای غیرقابل قبول زیر سوال رفته است.

وضعیت چطور است؟

پاری سن ژرمن ماه گذشته با خروج غافلگیرکننده‌ای از کوپه دو فرانس در مرحله یک هشتم نهایی به دست نیس مواجه شد که همین مساله فشار بیشتری را روی پوچتینو وارد کرد؛ کسی که کاملاً در باشگاه خوشحال نیست و ممکن است در پایان فصل از پست خود کنار برود.

رابطه این سرمربی ۴۹ ساله با هیئت مدیره و مدیر ورزشی، لئوناردو، پس از اینکه تابستان گذشته به او فرصت داده نشد تا تعدادی از بازیکنان تیم اصلی را حذف کند، تیره شد و او را با تیمی متشکل از ۳۰ بازیکن مواجه کرد!

GOAL می‌داند که مقامات پاری سن ژرمن همچنین درخواست او برای جذب تانگوی اندومبله از تاتنهام را در ژانویه رد کرده‌اند و باشگاه قبلاً زین‌الدین زیدان را به‌عنوان جانشین بالقوه او معرفی کرده است زیرا روابط آنها همچنان رو به وخامت است - البته سرمربی سابق رئال مادرید در حال حاضر علاقه‌ای به این کار ندارد.

آیا پوچتینو می‌تواند به یونایتد برود؟

اگر پوچتینو پاری سن ژرمن را ترک کند، مشتاق است مستقیماً به یک پست سرمربیگری دیگر برود و یک جایگاه در اولدترافورد ممکن است، منتظر او باشد.

GOAL می‌تواند تأیید کند که سرمربی حاضر در پارک دو پرنس هنوز هم یکی از نامزدهای مورد علاقه یونایتد برای جانشینی اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی دائمی آنها در تابستان است - در این مرحله، رالف رانگنیک، سرمربی موقت قرار است به سمت مشاورورزشی منتقل شود.

با این حال، جدایی پوچتینو از پاری سن ژرمن هنوز می‌تواند تسریع شود و در صورتی که او نتواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید پیروز شود، هیئت مدیره احتمالاً تغییری در سرمربیگری ایجاد خواهد کرد.

حذف کوپه دو فرانس اعتماد آنها به پوچتینو را متزلزل کرد و او باید در اولین بازی اروپایی آنها با لوس‌بلانکوس در روز سه شنبه یک نتیجه مثبت کسب کند تا بتواند به روزهای خوب خود بازگردد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها