|
کدخبر: 246404

کنایه سنگین گلزن پرسپولیس به استقلالی‌ها

مهدی عبدی می گوید به کسب عنوان آقای گلی امیدوار شده است.

ورزش کنایه سنگین گلزن پرسپولیس به استقلالی‌ها

صحبت های مهدی عبدی را می خوانید:

جدال با مس رفسنجان بازی سختی بود اما برد آسانی داشتید!

  مس رفسنجان تیم خوبی است و ما بخوبی این موضوع را می‌دانستیم. با وجود این، مربیان بخوبی مس را آنالیز کرده بودند و به همین خاطر، می‌دانستیم که از حریف چه می‌خواهیم و باید چگونه بازی کنیم. خدا را شکر بهترین اتفاق افتاد و سه امتیاز را گرفتیم. همچنین توانستیم بازی تهاجمی داشته باشیم و از ابتدا تا انتهای کار، خلق موقعیت کنیم. حالا با این سه امتیاز جایگاه‌مان در جدول بهتر شد.

بعد از گلی که زدی، مس هم به گل رسید و چالش جدی داشتید. از آن دقایق صحبت کن.

    روی یک غافلگیری آن گل را خوردیم اما امیدوارم بودیم که خیلی زود برمی‌گردیم. فکر می‌کنم همه دیدند که تیم ما پرقدرت شده و بازیکنان در بهترین شرایط فنی خود هستند. پرسپولیس با بازی تهاجمی، مس را تحت فشار قرار داد و گلی که خوردیم را بسرعت جبران کردیم. بعد از اینکه گل دوم را زدیم، دست از حمله نکشیدیم و برای زدن گل‌های بیشتر هم برنامه‌ریزی داشتیم که خدا خواست و به گل سوم هم رسیدیم تا کار حریف قدرتمند‌مان را یکسره کنیم. مس تیم خیلی خوبی است و همه مدعیان را به دردسر انداخته بود اما ما ثابت کردیم پرسپولیس همچنان قوی‌ترین تیم لیگ است. به همین دلیل مس رفسنجان هم زورش به ما نرسید.

چند هفته بود که گل نمی‌زدی. چطور شد که این‌بار بریس کردی!

    من قبل از این بازی، پنج گل زده بودم و متأسفانه سه هفته بود که گل نمی‌زدم. در واقع با بدشانسی مواجه شده بودم اما خدا مرا دوست دارد که هر وقت کارم سخت می‌شود و به نوعی گره می‌خورد، دستم را می‌گیرد. از دو گلی که به ثمر رساندم، خیلی خوشحال شدم بخصوص که توانستم در کسب برد تیمم نقش داشته باشم. در این بازی موفق شدم وظیفه‌ام را آن طور که مربیان می‌خواستند انجام بدهم.

موقعیت برای هت‌تریک هم داشتی؟

    قسمت نشد که گل سومم را بزنم و هت‌تریک کنم اما خوشحالم که با وجود این بردیم و به کارمان با پیروزی خاتمه دادیم. هدف اصلی تیم ما کسب برد بود که با دو گل من و گل کمال کامیابی‌نیا به دل همه چسبید.

با توجه به این دو گل، به آقای گلی فکر می‌کنی؟

    بله من چهار گل با نفر اول فاصله دارم اما به کسب آقای گلی خیلی امیدوارم. البته راه سختی دارم و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاشم را انجام می‌دهم. هنوز ۱۰ هفته دیگر باقی مانده و این تعداد بازی برای رسیدن به آقای گلی و رسیدن به فرصت آقای گلی مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، اولویت اول من، اجرای صحیح خواسته‌های کادرفنی در بازی‌هاست و پس از آن، به آقای گلی هم فکر می‌کنم.

گل‌هایت را به فرد خاصی تقدیم می‌کنی؟

    بله، هر دو گل تقدیم به حامد پاکدل همبازی خوبم که قبل از بازی در تمرین مصدوم شد و بازی را از دست داد. همچنین این دو گل به همراه برد ارزشمند مقابل مس را باید به هواداران‌مان که همیشه از ما حمایت می‌کنند تقدیم کنم. به خاطر همین هواداران است که بیشترین تلاش را انجام می‌دهیم. آنها همیشه با دعا و حمایت‌های خود، به ما انرژی می‌دهند و امیدوارم بتوانیم باز هم طرفداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

بعد از این بازی، پرسپولیس توانست بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهد. چه نظری در این مورد داری؟

    آمار می‌گوید تیم ما بهترین و هجومی‌ترین تیم لیگ است. البته در گلزنی، همه بازیکنان تیم سهیم هستند. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و مأموریت‌های تاکتیکی بین بازیکنان بدرستی تقسیم شده است. این طور نیست که فقط یکی، دو بازیکن در گلزنی تأثیر داشته باشند.

حالا دو بازی سخت خارج از خانه مقابل صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان در پیش دارید. فکر می‌کنی چه اتفاقی رخ دهد؟

    ما معتقدیم همه بازی‌ها سخت است و بازی راحتی نداریم پس فقط برای برد تلاش می‌کنیم. تا آخر فصل، همه بازی‌ها برای ما حکم یک فینال را دارد و باید تلاش کنیم که پیروز شویم. نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم. حالا هم در فرم خوبی هستیم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

فاصله‌تان با استقلال هم به سه امتیاز رسید!

    ما کاری به رقیب نداریم. تمام تمرکز و حواس‌مان به بازی‌های خودمان است. به‌دنبال رسیدن به دبل‌هت‌تریک قهرمانی هستیم و می‌خواهیم یک رکورد رؤیایی در فوتبال ایران ثبت کنیم. به همین خاطر فقط در مورد نتایج و اتفاقات تیم خودمان فکر می‌کنیم نه رقبا.

 

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها