|
کدخبر: 245296

آن‌هایی که خوب بازی می‌کنند چندم جدول هستند؟

مهدی مهدی پور می گوید دراگان اسکوچیچ بازیکنی را از لیگ یک دعوت نمی کند.

ورزش آن‌هایی که خوب بازی می‌کنند چندم جدول هستند؟

صحبت های مهدی مهدی پور را می خوانید:

بالاخره اتفاقی که انتظار نداشتید دارد می‌افتد و سیاوش یزدانی و مرادمند باید برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی از استقلال جدا شوند. نظرت در این‌باره چیست؟

  خیلی اتفاق بدی بود. دارند ما را از داشتن ۲ بازیکن خوبمان محروم می‌کنند. نمی‌دانم چه بگویم! انگار داخل زمین حریف ما نشدند، دارند بیرون از زمین اذیت‌مان می‌کنند. به‌خدا هواداران استقلال گناه دارند. بگذارند هواداران کمی روز خوش ببینند. تیم، مجموعه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت همه دارند زحمت می‌کشند. به‌نظرم این کارها قشنگ نیست. دارند در حق استقلال و هوادارانش کم‌لطفی می‌کنند. امیدوارم مشکل این تیم خیلی زود حل شود. اگر نمی‌خواهند استقلال بازی کند، یک بحث دیگری است! تمام جذابیت این لیگ استقلال است. اگر استقلال را هم از این لیگ حذف کنید، دیگر جذابیتی نمی‌ماند. کسانی که مسئول هستند باید کمک کنند این مشکل برای استقلال حل شود. این مشکل کوچکی نیست که بشود با آن کنار آمد. هم بازیکنان، هم کادر فنی و هم هواداران نگران وضعیت ۲ بازیکن تأثیرگذارمان هستند. اینها سرمایه‌های ملی هستند و در تمام رده‌های ملی بوده‌اند. کلی هزینه شده تا یک نفر مانند سیاوش یزدانی به‌وجود آمده است. کلی هزینه شده تا یک نفر مثل محمدحسین مرادمند ساخته شود. برای همین می‌گویم اینها سرمایه ملی هستند. باید کمک کنند مشکل‌شان حل شود.

خود تو از جمله بازیکنانی هستی که در اوج فوتبالت به خدمت سربازی رفتی و عکس‌هایت با لباس سربازی بارها در فضای مجازی منتشر شده است.

    زمانی که من به سربازی رفتم، تراکتور در لیگ برتر بود. یک تیم خوب و پرطرفدار که شرایط خوبی داشت تا بازیکنان در این تیم سرباز شوند ولی الان آن شرایط برای بازیکنانی که بخواهند سرباز شوند نیست. اگر این دو بازیکن الان سرباز شوند و مثلا به تیم ملوان بروند (با اینکه ملوان تیم قابل احترامی است و من خیلی دوست‌شان دارم و هواداران خوبی هم دارند) قطعا دیگر به تیم‌ملی دعوت نمی‌شوند. فکر نمی‌کنم مربی تیم ملی از لیگ‌یک بازیکنی را به تیم ملی کشورمان دعوت کند و قطعا این دو بازیکن آینده‌شان دچار خطر می‌شود. همانطور که گفتم کسانی که مسئول هستند باید کمک کنند این مشکل زودتر حل شود.

یکی از رسانه‌ها درخصوص مشکل سربازی ۲ مدافع استقلال نوشته بود «صاعقه‌ای بر بهترین دفاع لیگ»!

    واقعا همینطور است. یزدانی و مرادمند جزو بهترین‌های لیگ و کاندیدای بازی در جام‌جهانی هستند. من نمی‌دانم چطور می‌شود ۲ سرمایه ملی را اینطور به‌راحتی از دست بدهیم. به‌نظر من بحث یک جاهایی از بحث باشگاهی فراتر می‌رود. این ۲ بازیکن باید در جام‌جهانی بازی کنند ولی با این شرایط آینده‌شان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند.

در مقابل فجرسپاسی در نبود یزدانی و مرادمند به‌نظر می‌رسید استقلال یکی دو بازیکن کم دارد و بقیه بازیکنان با تلاش بیشتر سعی می‌کردند جای خالی آنها را پر کنند.  

    قبل از بازی کل تیم هم‌قسم شدیم برای یزدانی و مرادمند بازی کنیم چراکه واقعا اتفاق خیلی بدی است. من خودم را جای این دو بازیکن می‌گذارم واقعا قلبم درد می‌گیرد که در این شرایط این اتفاق دارد می‌افتد. برد برابر فجر هم تقدیم به هواداران و محمدحسین و سیاوش.

تو در کنار زبیر نیک‌نفس جزو بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال بوده‌ای. حتی خیلی‌ها تأکید دارند شما ۲ نفر از لحاظ چهره هم شبیه هم هستید. نظر خودت چیست؟

    خدا را شکر همه بچه‌ها در بهترین شکل فوتبالی خودشان هستند. در بازی با فجر هم شرایط کلی تیم‌مان خوب بود. من هم تا آنجا که در توانم باشد سعی می‌کنم به تیمم کمک کنم.

می‌گویند استقلال امسال زیبا بازی نمی‌کند.  

    دیگر من نمی‌دانم باید چه کار کنیم که زیبا باشد؟ کدام تیم الان زیبا بازی می‌کند!؟ من واقعا متوجه نمی‌شوم. الان تیم‌هایی که زیبا بازی می‌کنند کجای جدول هستند؟

در مورد قهرمانی استقلال در این فصل صحبتی داری؟

    ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر هفته برای آن بازی که پیش‌رو داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم. ان‌شاءالله هر هفته بتوانیم بهترین نتیجه و بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در نهایت به آن هدفی که داریم برسیم.

خیلی‌ها می‌گویند نتیجه داربی برای تعیین تیم قهرمان بسیار تأثیرگذار است. تو هم چنین اعتقادی داری؟

    تا داربی ۳ بازی دیگر مانده و از الان نه در مورد داربی فکر می‌کنم و نه نظری می‌دهم. تمام تمرکز ما روی بازی با نساجی در هفته آینده است تا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها