|
کدخبر: 245243

مدارک پرسپولیس علیه ستاره استقلال / ۳ امتیاز آبی‌ها می‌سوزد؟

یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس از شکایت قریب الوقوع این باشگاه و دو تیم لیگ برتری علیه باشگاه استقلال به سازمان لیگ و مراجع قانونی خبرداد!

ورزش مدارک پرسپولیس علیه ستاره استقلال / ۳ امتیاز آبی‌ها می‌سوزد؟

پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی شیراز سازمان نظام وظیفه اطلاعیه ای صادر کرد و سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند را سرباز خواند که دیگر حق بازی در تیم فعلی خود را ندارند.

این اطلاعیه واکنش استقلالی‌ها را در پی داشت. «بهزاد نوشادی» مربی بدنساز استقلال در حاشیه بازی با فجر سپاسی شیراز که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وحید امیری یک از بهترین بازیکنان ایران است و شکی در آن نیست اما درباره او یک پرسش دارم.او از نظر آمادگی جسمانی یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و حالا این پرسش مطرح می‌شود این بازیکن با چنین شرایطی چطور کارت معافیت از خدمت گرفته است؟ دو نوع معافیت وجود دارد، یکی معافیت دائم و دیگری موقت که ۶ ماهه و اگر شما رباط صلیبی پاره کنید نهایت یک یا دو سال است. وحید امیری چطور و چگونه با این شرایط جسمانی و از کدام کمیسیون معافیت پزشکی گرفت و بهتر است توضیحی داده شود.

این صحبت‌ها واکنش یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را به دنبال داشت که خطاب به نوشادی گفت: متاسفانه  پس از بازی استقلال و فجر سپاسی حتی مربی بدنسازشان که نباید میکروفون جلوی دهنش ببرند، درمورد باشگاه بزرگ پرسپولیس حرف می‌زند. حد و اندازه خودتان، جا و موضعی که هستید را بدانید و سپس صحبت کنید. از دوستان خواهش می‌کنم درمورد تیم خودشان و اتفاقاتی که برای آن افتاده صحبت کنند و درباره باشگاه پرسپولیس حرف نزنند.

این درگیری‌ها در فضای مجازی نیز بین هواداران دو تیم ادامه داشت و حالا یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نامش نداشت گفت: به زودی با مدرک و سند به همراه دو تیم لیگ برتری دیگر شکایت خود بابت ۷ ماه بازی غیرقانونی محمد حسین مرادمند در استقلال را تسلیم سازمان لیگ و مراجع قضای ذیربط خواهیم کرد. طبق استعلامی که ما از سازمان نظام وظیفه عمومی گرفتیم این مدافع که ملی پوش هم نبوده متولد اول تیرماه ۱۳۷۲ است و فقط تا روز اول تیرماه سال ۱۴۰۰ طبق قانون باید در لیگ برتر بازی می‌کرد اما ازآن تاریخ به مدت ۷ ماه غیرقانونی برای استقلال توپ زده که باید نتایج آن ۳ برصفر شود!

توضیح ضروری: این ادعای پرسپولیسی‌هاست و باید منتظر ماند و دید این شکایت قریب الوقوع به کجا خواهد رسید؟

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر