|
کدخبر: 245232

خطر بزرگ و جدی در راه قهرمانی استقلال

استقلال در تعطیلات نیم فصل ۸ بازیکن خود را از دست داد و فقط دو بازیکن جدید یعنی آمانوف و صالح حردانی را گرفت.

ورزش خطر بزرگ و جدی در راه قهرمانی استقلال

این مساله قبل از هر چیز نشان می‌دهد که استقلالی‌ها به هیچ عنوان تدبیر لازم را نداشتند و اصلاً فکر نمی کردند که شاید ماجرای سربازی برای یزدانی و مرادمند پیش بیاید. در صورتی که خیلی راحت می‌شد این وضعیت را پیش‌بینی کرد و حداقل یک درصد احتمال داد که شاید برای دو مدافع اصلی تیم مشکلی پیش بیاید که قابل حل نباشد.

استقلالی ها اگر ذره‌ای تدبیر می کردند و به فکر امروز بودند جلوی رفتن بعضی از آن هشت نفر به خصوص کسانی که در خط دفاعی بازی می‌کردند را می گرفتند اما آنها خیلی راحت بازیکنان خود را از دست داده و یا به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر کردند تا حالا دستشان در خط دفاعی خالی بماند.

البته استقلال در بازی با فجرسپاسی مشکل خاصی نداشت چرا که حریف در فاز هجومی تیم قدرتمندی نبود اما به طور حتم اگر غیبت یزدانی و مرادمند ادامه پیدا کند، استقلال دچار ضررهای زیادی می شود و شاید جام قهرمانی را هم به همین دلیل از دست بدهد.

تیم فرهاد مجیدی سه مدافع میانی داشت که حالا دو نفر از آنها نمی توانند بازی کنند و حتی با وجود روزبه چشمی و محمد دانشگر استقلال مدافع میانی دیگری ندارد که از او در مسابقات استفاده کند.

حالا تصور کنید که شاید همین چشمی و دانشگر هم با توجه به اعتراضات زیادی که به داوران می کنند، محروم شوند و یا مصدومیت سراغ آنها برود آن وقت احتمالاً خود فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور باید در خط دفاعی بازی کنند!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها