|
کدخبر: 244252

پایان قرارداد ۱۰ بازیکن پرسپولیس / ترابی و سرلک تمدید می کنند؟

بعد از تمدید قرارداد یکساله حامد لک با پرسپولیس حالا مدیریت باشگاه باید سراغ گزینه‌های بعدی برود و به تناوب با بقیه بازیکنانی که کادر فنی آنها را برای فصول اینده می‌خواهد تمدید کند.

ورزش پایان قرارداد ۱۰ بازیکن پرسپولیس / ترابی و سرلک تمدید می کنند؟

فصل قبل احمد نوراللهی  و قبل‌تر علی علیپور در همین روزها از دست پرسپولیس سر خوردند. 

در حال حاضر ۱۰ بازیکن تیم فعلی پرسپولیس در آستانه پایان مدت قراردادشان هستند که تقریباً  به اندازه یک تیم کامل است و این عدد می‌تواند نگران کننده باشد. بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل عالیشاه، مهدی عبدی، سیامک نعمتی و حامد لک و در نظر گرفتن قرارداد‌های دو سه ساله بازیکنان این فصل حضور یازده بازیکنی که قراردادشان رو به اتمام است می‌تواند برای یحیی و هواداران نگران کننده باشد.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان  ۱۰ بازیکنی هستند که در پایان این فصل آزاد می‌شوند اما ظاهراً هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد آنها صورت نگرفته یا کار برای مذاکره با آنها به شکل خیلی مقدماتی و مختصر پیش رفته است.

در این جمع میلاد سرلک که این فصل بیشتر از هر بازیکنی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و مهدی ترابی که مؤثرترین بازیکن در فاز حمله بوده قطعاً اولویت‌های تمدید خواهند بود. دو بازیکنی که البته با پوشیدن پیراهن تیم ملی بعید نیست سودای لژیونر شدن داشته باشند یا حداقل لیگ‌های امارات و قطر را برای کسب درآمدهای چند برابری هدف گرفته باشند؛ اتفاقی که یک بار برای ترابی خوش‌یمن نبود اما دلیل نمی‌شود که او دوباره قید رفتن به تیمی خارج از فوتبال ایران را بزند و به فکر پیشرفت یا کسب درآمد بیشتر نباشد.

با توجه به شرایط سنی و کیفیت لیست بازیکنان مورد اشاره  احسان پهلوان که جزو نفرات اصلی است در دسته بعدی قرار می‌گیرد و تمدید با  او هم اولویت خواهد داشت. 

عیسی آل‌کثیر و سیدجلال هم با وجود سن بالایشان می‌توانند در دسته تمدیدی‌ها قرار بگیرند البته در مورد عیسی ماجرا کمی پیچیده‌تر است و البته همه چیز به مصدومیت این بازیکن ارتباط دارد.

در مورد تمدید قرارداد رضا اسدی اما تردیدهایی وجود دارد. واقعیت اینکه اسدی حداقل تا اینجای فصل خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و مشخص نیست یحیی گل‌محمدی همان قدر که برای خریدش اشتیاق داشت و به باشگاه فشار می‌آورد برای تمدید کردن با این بازیکن هم همان قدر اصرار و علاقه داشته باشد.

از بین محمد شریفی و مهدیخانی هم قطعاً شریفی در اولویت تمدید قرار دارد .

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها