|
کدخبر: 242732

وقتی بابا رفت پرسپولیس بی‌خانمان شد!

مهدی فنونی زاده بازیکن اسبق استقلال گفت: آنهایی که نگران خدمت سربازی بازیکنان استقلال هستند لطفاً یک استعلام هم از خدمت سربازی گابریله پین در جام جهانی دوم بگیرند.

ورزش وقتی بابا رفت پرسپولیس بی‌خانمان شد!

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در رابطه با برد اخیر استقلال مقابل ذوب‌آهن و انتقاداتی که مهدی تارتار و باشگاه ذوب‌آهن از فرهاد مجیدی مطرح کرده بودند همچنین شکایت ذوب‌آهنی‌ها از دو بازیکن تازه وارد تیم استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

در جریان حاشیه‌های پس از بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن قرار گرفته‌اید؟

اگر منظور حرف فرهاد مجیدی بود که گفت ما امتیاز را برمی‌داریم و شما توپ را با خودتان به اصفهان ببرید، این یک حرف عامیانه و نقل قولی از مورینیو بوده است. اتفاقا آقای تارتار نباید این حرف‌ها را می‌زد و می‌توانست بیاید بگوید به تیم رقیب تبریک می‌گویم ولی حق ما باخت نبود. چطور آقای تارتار مقابل پرسپولیس گلر سوم تیمش را درون زمین به میدان می‌فرستد ولی وقتی از استقلال می‌بازد این گونه انتقاد می‌کند. اینها همه بهانه جویی است برای اینکه تمرکز استقلال را از بین ببرند .

ذوب‌آهن نسبت به مجوز دو بازیکن تازه وارد استقلال هم شکایت کرده خبر دارید؟

بروند شکایت کنند! آقایان دستشان به جایی بند نیست و نمی‌توانند استقلال را در زمین مسابقه شکست بدهند سراغ این قبیل کارها می‌روند. واقعاً استقلال سرپرست محترم و متشخصی مثل بیژن طاهری دارد وگرنه مدیر تیم استقلال می‌توانست بهترین جواب‌ها را به آنها بدهد. آقا بیژن مظهر ادب و احترام است.

در روزهای اخیر موضوع سربازی یکی دو بازیکن استقلال هم مطرح شده. به نظر شما استقلال بازیکن سرباز را به زمین می‌فرستد؟

اصلاً چنین چیزی نیست. من به آنهایی که دنبال سربازی بازیکنان استقلال هستند پیشنهاد می‌کنم بروید ببینید گابریله پین در ایتالیا سربازی رفته یا نه؟ اصلاً در جنگ جهانی دوم جزو ارتش ایتالیا بوده یا نه؟ لطفا پدرش را هم استعلام کنید ببینید آیا مالیات خانوادگی شان را داده اند یا نه؟ یا اینکه در ایتالیا چراغ قرمز را رد کرده‌اند یا نه؟ اینها چه بهانه‌هایی است که می‌آورند! استقلال با این تیم حقوقی قوی که دارد مگر ممکن است در این قبیل مسائل سوتی بدهد.

یکی از پیشکسوتان پرسپولیس گفته صدر جدول خانه پرسپولیس و استقلال مستاجر آن؟

کسی که این حرف را زده به عقبه فوتبال ایران نگاه کند و ببیند چه تیمی چند تا قهرمانی دارد و معلوم می‌شود که صاحبخانه واقعی چه کسی است. شما که خیلی وقت پیش حکم تخلیه‌تان را داده‌اند. همان زمان که بابا رفت این ملکی که می‌گویید مال شماست از دستتان پرید و بی خانمان شدید. حالا هم صاحب واقعی خانه سر جایش نشسته و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به نظر شما استقلال چرا مقابل ذوب آهن فوتبال تهاجمی‌بازی نکرد تا اینقدر به تیم انتقاد شود؟

زمانی شما مقابل تیمی‌فوتبال بازی می‌کنید که آنها هم فوتبال بازی می‌کنند. وقتی تیم‌هایی مثل تیم تارتار روبروی شما قرار می‌گیرند نمی‌توان با آنها فوتبال بازی کرد. از قدیم گفته اند «آهن را فقط آهن می‌بُرد». یادم هست زمانی فیروز کریمی‌ در واکنش به همین انتقاد که چرا تیم‌تان زیر توپ می‌زد پاسخ داد: «آنها ۱۰۳ بار زیر توپ زدند ما ۱۰۵ تا زدیم و بازی بکش بکش بود و ما بکش مان بیشتر بود بنابراین برنده شدیم» (خنده). شما نگاهی به تیم محمد ربیعی بکنید، ببینید مس رفسنجان چقدر خوب فوتبال زیبایی بازی می‌کند. جلوی همین تیم استقلال ۳ بر ۲ برنده شد. وقتی تیمی‌فوتبال بازی نمی‌کند استقلال هم نمی‌تواند مقابلش فوتبال بازی کند.

بازی با تراکتور را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی مقابل تبریزی‌ها در شهر خودشان همیشه سخت است. من به مجیدی توصیه می‌کنم به حرف منافقان گوش نکند و صدر جدول را به حرف این و آن ندهد. مالکیت توپ نداریم که نداریم! مهم سه امتیاز است که می‌گیریم. ما محکوم و مستحق بردیم. هفت سال حق استقلال را خوردند و تازه داریم بدون پدر و مادر به حق ما میرسیم پس نباید تحت تاثیر حرف کسی قرار بگیریم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها