|
کدخبر: 242643

یک مهاجم خارجی در راه پرسپولیس

یحیی گل محمدی کماکان اعتقاد دارد پرسپولیس نیاز به جذب حداقل یک مهاجم دارد تا کنار عبدی و پاکدل خیالش تا حدی راحت شود.

ورزش یک مهاجم خارجی در راه پرسپولیس

در تمام هفته ها و ماه های گذشته اسامی زیادی به عنوان نفرات مورد نظر کادرفنی برای حضور در جمع سرخ پوشان مطرح شدند. از کی روش استنلی تا پریرا و بابایی و حتی شروین بزرگ که هرگز مشخص نشد در لیست یحیی حضور داشت یا نه اما درنهایت هیچ کدام از این نفرات نتوانستند به پرسپولیس منتقل شوند. حالا پرسپولیس با به پایان رسیدن زمان و  نقل و انتقالات نیم فصل، به دنبال جذب یک بازیکن آزاد است، یک مهاجم خارجی.

برهمین اساس چند ایجنت‌ که ارتباط خوبی با گل محمدی دارند، فیلم های زیادی از مهاجم‌های بدون تیم را در اختیار گل محمدی قرار داده اند و قرار است یحیی یکی از آن ها را برای انتقال به پرسپولیس پسند کند. اما واقعیت ماجرا این است یحیی همان طور که پیش تر در نشست های خبری خود اعلام کرد اعتقاد زیادی به انتخاب بازیکن از روی فیلم ندارد و تاکید دارد برای انتخاب یک بازیکن باید فوتبالش را از نزدیک ببیند. به تمام این ها ترس سرمربی پرسپولیس را از جذب مهاجم بی کیفیت نیز اضافه کنید.

به هرحال یحیی به هیچ وجه دوست ندارد اتفاق هایی که در زمان حضور استوکس و اوساگونا در پرسپولیس رخ داد یک بار دیگر گریبانگیرش شود و به همین دلیل ترجیح می دهد برای جذب مهاجم عجله ای به خرج ندهد.

حالا باید دید بالاخره پرسپولیس چه زمانی و در چه مقطعی لیست خود را پر کرده و از سهمیه آزادش بهره می برد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها