|
کدخبر: 242547

روزهای پر استرس لژیونر پرسپولیسی در اروپا

با رای جدید پارلمان روسیه درباره دو منطقه شرق اوکراین باید دید چه سرنوشتی در انتظار تیم زوریا لوهانسک و مهاجم ایرانی‌اش خواهد بود.

ورزش روزهای پر استرس لژیونر پرسپولیسی در اروپا

مجلس عوام روسیه روز گذشته لایجه به رسمیت شناختن دو جمهوری دونتسک و لوهانسک را در شرق اوکراین تصویب کرد و از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه خواست تا برای اجرایی شدن، این لایحه را امضا کند.

این موضوع هرچند در نگاه اول بحثی سیاسی بین روسیه و چند کشور دیگر است اما بی ارتباط با ورزش و فوتبال ایران هم نیست. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کند و هر تصمیم گیری در این مورد بر شرایط تیم زوریا و مهاجم ایرانی اش هم تاثیرگذار خواهد بود.

زاهدی در حال حاضر با تیم زوریا در اردوی آماده سازی در ترکیه به سر می‌برد اما در صورت اجرایی شدن لایحه پارلمان روسیه وضعیت برای تیم زوریا پیچیده می‌شود.

این مهاجم چند روز پیش در مصاحبه‌ای در واکنش به احتمال حمله نظامی روسیه به اوکراین تاکید کرده بود که نگرانی بابت این موضوع ندارد چرا که جنگی بین روسیه و اوکراین در نخواهد گرفت: «دوره جنگ دیگر گذشته است و بعید می‌دانم اتفاقی هم بیفتد. همانطور که گفتم اصلاً مشکلی وجود ندارد و اگر می‌گویند حالت آماده باش یا جنگ باید بگویم که این مساله در مرز است و شرایط در خود اوکراین کاملاً نرمال دنبال می‌شود.»

زاهدی که سابقه بازی در تیم المپیک دونتسک را هم دارد، در حال حاضر به یکی از مهاجمان کلیدی زوریا تبدیل شده است و باید دید در اقدام اخیر روسیه که از سوی وزیر امور خارجه فرانسه به «حمله بدون سلاح» روس‌ها تعبیر شده است، چه سرنوشتی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها