|
کدخبر: 238635

۲ ستاره ایده آل در راه پرسپولیس

بحث انتقال ۳ مهاجم لیگ برتری به پرسپولیس منتفی شده است و سرخ‌ها سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند.

ورزش ۲ ستاره ایده آل در راه پرسپولیس

امروز قرار است یحیی گل محمدی به تمرینات پرسپولیس بازگردد تا پروژه جذب بازیکن در نیم فصل با جدیت دنبال شود. یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان جذب یک مهاجم با کیفیت است. پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر برای جذب چند بازیکن داخلی نامه رسمی ارسال کرده اند که با پاسخ منفی مواجه شده اند. به این ترتیب بحث انتقال شهباززاده، مغانلو و شیمبا به پرسپولیس منتفی شده است و سرخ‌ها سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت.

یکی از مهاجمان مد نظر یحیی گل محمدی پیمان بابایی است که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد. مدیران پرسپولیس هفته گذشته نامه ای رسمی برای جذب این بازیکن به تراکتور فرستادند که با پیشنهاد سنگین تبریزی‌ها مواجه شدند.

 تراکتور بابت صدور رضایتنامه این مهاجم خواهان دریافت ۸ میلیارد تومان است. البته پرسپولیس تنها تیمی نیست که به دنبال جذب بابایی است چرا که گل‌گهر هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور به‌صورت رسمی خواهان جذب بابایی شده است.

اما گزینه دیگر سرخ‌ها شهاب زاهدی است. مهاجمی که این روزها در اوکراین وضعیت خوبی دارد و تازگی به تیم ملی هم دعوت شده است. جذب زاهدی به نظر بسیار سخت تر از پیمان بابایی خواهد بود چرا که سرخ‌ها با وضعیت مالی که دارند توان پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن را ندارند.

گزینه آخر یحیی هم شروین بزرگ مهاجم نفت آبادان است که انتخاب او با انتقاداتی از سوی هواداران مواجه شده است. بعد از مطرح شدن نام این بازیکن هواداران و کانال‌های هواداری پرسپولیس نسبت به این انتخاب یحیی موضع تندی گرفتند.

با این همه برخی از رسانه‌ها از ارسال نامه رسمی سرخ‌ها برای جذب این بازیکن خبر داده اند. مهاجمی که با توجه به پرداختی کم نفتی‌ها امکان فسخ یک طرفه را دارد. باید دید در نهایت کدام مهاجم در نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها