|
کدخبر: 242447

ماموریت سخت آجورلو تا پایان سال / سردار آبی‌ها را شاد می‌کند؟

طی یکی دو ماه اخیر بارها در رسانه‌ها عنوان شد که دو بازیکن استقلال به دلیل مشمول شدن باید به خدمت سربازی بروند.

ورزش ماموریت سخت آجورلو تا پایان سال / سردار آبی‌ها را شاد می‌کند؟

در روزهای گذشته بار دیگر موضوع سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به یکی از سوژه‌های اصلی حوزه خبری استقلال تبدیل شده است. به تازگی و در یک برنامه تلویزیونی فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اسم ابوالفضل جلالی دیگر بازیکن استقلال را هم به جمع مشمولین خدمت سربازی قبلی باشگاه استقلال اضافه کرده و گفته این بازیکن هم باید به خدمت سربازی برود.

به همین خاطر بسیاری از هواداران استقلال در صفحات مجازی تلگرامی و اینستاگرامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و از مسئولان حقوقی باشگاه تقاضا کردند هر چه سریعتر به این مسائل رسیدگی شود.

طرفداران استقلال بر این باورند مسئولان سازمان لیگ پس از اتفاقات مربوط به تبلیغات محیطی و پرونده ای که مدیرعامل استقلال مصطفی آجورلو در آن برنده شد تا درآمدهای ناشی از تبلیغات بازی‌های خانگی به حساب استقلال واریز شود نسبت به این باشگاه زاویه پیدا کرده و به دنبال بهانه ای برای سنگ اندازی در راه تیم استقلال هستند.

هواداران استقلال با مطالب مختلف در این قبیل صفحات از آجورلو خواسته‌اند نسبت به این وضعیت بی تفاوت ننشیند و از دوستان قدیمی‌اش در نیروی انتظامی کمک بگیرد تا مشکل سربازی جلالی، یزدانی و مرادمند هر چه سریعتر برطرف شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها