|
کدخبر: 242128

حمایت جانانه ستاره سابق از مجیدی

علی موسوی مهاجم اسبق استقلال گفت: توقعی که از مهاجم خارجی می‌رود همین است که از کمترین موقعیت‌ها بیشترین استفاده را ببرد که امیدوارم این وضعیت برای ژستد هم به وجود بیاید.

ورزش حمایت جانانه ستاره سابق از مجیدی

علی موسوی درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن و حواشی ایجاد شده در رابطه با سبک بازی آبی‌پوشان تهرانی اظهاراتی را مطرح کرد.

در جریان انتقادات مطرح شده نسبت به بازی استقلال هستید؟ اینکه به مجیدی گفته شده تیمش زیبا بازی نمی‌کند و او هم جواب داده که هیچ تیمی زیبا بازی نمی‌کند؟

من با استقلال کاری ندارم و کاری هم ندارم که فرهاد مجیدی چه تزی دارد، اما از این نظریه که در لیگ ایران هیچ تیمی زیبا بازی نمی‌کند یک حقیقت است. چون واقعا هیچ تیمی فوتبال زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد. لااقل من که ندیدم.

با سبک فوتبال مجیدی موافق هستید؟

استقلال با تم فوتبالی که مجیدی انتخاب کرده که یعنی دوست دارد تیمش گل نخورد و کم گل بزند فعلاً موفق است. شما ببینید الان سالهاست که استقلال قهرمان نشده و همه هواداران این تیم دوست دارند استقلال قهرمان شود. قطعاً طرفدار واقعی تیم استقلال دوست دارد تیمش در هر بازی بیش از دو گل بزند، زیبا بازی کند و تیم مقابل را تحت فشار بگذارد ولی فعلاً همه طرفداران استقلال تشنه قهرمانی هستند و امیدوارم با همین سبک بازی استقلال این مهم را هم به دست بیاورد. قطعاً با رسیدن به قهرمانی در آینده می‌توان به بازی زیبا هم فکر کرد.

نکته بارز این استقلال چیست؟

همین که توانسته از لغزش تیم‌های سپاهان و پرسپولیس استفاده کند و باهوش تر باشد نشان می‌دهد استقلال هدف گذاری کرده و استراتژی دارد. حتی با آن ۵ تساوی که در نیم‌فصل اول گرفت همچنان در صدر است. قطعا اگر همین تاکتیک به قهرمانی استقلال بیانجامد طرفداران و هواداران راضی خواهند بود. حالا می‌توان بازی زیبا را برای سال بعد گذاشت.

یعنی ایرادی به استقلال نمی‌توان گرفت؟

استقلال بازی‌هایش را میلیمتری می‌برد و این تا حدی خطرناک است. ذوب آهن هم موقعیت‌های خطرناکی داشت ولی استقلال توانست هر سه امتیاز را بگیرد. اگر با همین فرمان جلو برود حتما هواداران هم راضی می‌شوند ولی باید در بحث دفاعی و دروازه خیلی مراقب باشد. چون مراقبت از یک گل خیلی خطرناک است.

یامگا باز هم برای استقلال گل زد و ۸ گله شد. این بازیکن را چطور دیدید؟

استقلال در دیدار با ذوب آهن موقعیت‌های معدودی به دست آورد و توانست به گل هم برسد. چون ما دیدیم تا قبل از این گل، هیچ ارسالی روی دروازه نداشتیم اما یامگا آمد و آن را با سر به گل تبدیل کرد. انتظاری که از خارجی‌ها داریم همین است که با کمترین موقعیت حداکثر استفاده را ببرند وگرنه فرقی با فوتبالیست ایرانی ندارند. یامگا توانسته رضایت کادر فنی و هواداران را به دست بیاورد ولی ژستد باید بیشتر تلاش کند تا این خلاء جبران شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر