|
کدخبر: 240491

رونمایی مجیدی از آس استقلال مقابل یک پرسپولیسی

یکی از حساس‌ترین دیدارهای استقلال در دور برگشت مصاف این تیم مقابل یکی از دو نماینده سرسخت اصفهان یعنی ذوب آهن است. تیمی که در دور رفت دو بر صفر در فولادشهر باخت و حالا برای جبران ۳ امتیاز از دست داده به تهران می آید تا مقابل تیم فرهاد مجیدی به میدان برود.

ورزش رونمایی مجیدی از آس استقلال مقابل یک پرسپولیسی

مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی ذوب آهن انگیزه های دیگری هم دارد. در بازی رفت او تحت تاثیر حضور بازیکن تازه وارد خارجی استقلال غافلگیر شد و در همان نیمه اول و در دقیقه ۲۸ یک گل از استقلال دریافت کرد. کوین یامگا که به عنوان بازیکنی برای حضور در پست مدافع و هافبک به استقلال آمده بود توسط فرهاد مجیدی در پست مهاجم به میدان رفت و موجب سردرگمی هافبک‌ها و مدافعان تیم ذوب‌آهن شد.

همین بازیکن در نیمه دوم و در وقت‌های تلف شده (۹۰+۵) دومین گل خود و استقلال را هم وارد دروازه تیم ذوب‌آهن کرد. حالا و در دور برگشت فرهاد مجیدی  یک بازیکن ازبکستانی از باشگاه لوکوموتیو را به خدمت گرفته و به مدیران باشگاه تأکید کرده تلاش کنند او هر طور شده به بازی روز یکشنبه برسد! مجیدی دوست دارد برای کسب دومین پیروزی متوالی در دور برگشت از تمام داشته هایش مقابل حریف اصفهانی بهره ببرد. وضعیت جدول رده‌بندی و نزدیکی تیم پرسپولیس به استقلال باعث شده این حساسیت نزد کادر فنی تیم استقلال بیشتر شود.

 پرسپولیس در حال حاضر با ۱۶ بازی و ۳۵ امتیاز در فاصله سه امتیازی استقلال است. استقلال با همین تعداد بازی ۳۸ امتیازی است و رتبه اول را به خود اختصاص داده است. سرمربی استقلال نه تنها به هیچ وجه دوست ندارد با یک لغزش کوچک، صدر جدول را از بدهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها