|
کدخبر: 241559

اتمام حجت مجیدی با بازیکنان استقلال

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ورزش اتمام حجت مجیدی با بازیکنان استقلال

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در دور برگشت اکثر مسابقات در خانه است حساب ویژه‌ای روی بازی خانگی باز کردیم و به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. با توجه به اینکه می دانیم تیم ذوب آهن خوب است اگر باهوش نباشیم برای ما دردسر درست می کنند. به بازیکنان گفتیم که ۱۴ فینال پیش رو داریم. هر بازی حساسیت خاصی دارد که صدر جدول را حفظ کنیم.

مجیدی درخصوص زمان برگزاری بازی گفت: من مشکلی نمی بینم. تشخیص دادند که این زمان بازی برگزار شود و از بابت آن مشکلی نمی‌بینم.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه فردا تیمش با چه سیستمی بازی خواهد کرد، گفت: من نمی توانم درمورد مسائل فنی بازی صحبت کنم. عارف غلامی تمریناتش را با ما آغاز کرده است و در مسابقات آینده کم کم به تیم اضافه می شود.

سرمربی آبی پوشان درمورد عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی گفت: یک چیز کلی بگویم. به عنوان سرمربی استقلال اگر بازیکنی بخواهد برود بدون هیچ فکر کردنی میگذارم که برود. امکان ندارد بازیکن درخواست جدایی داشته باشد و من مخالفت کنم. بازیکنان باید بدانند در چه تیم بزرگی حضور دارند. بازیکنی که دلش با تیم نباشد بهتر است که در تیم نباشد؛ فرقی ندارد که بازیکن فیکس باشد یا ذخیره. با احترام به تمام بازیکنانی که جدا شدند مانند عارف آغاسی که در لیست خروج نبود اما نمی توانست ادامه بدهد. با باشگاه این بحث را داشتم که اگر بازیکنی جدا می شود به صورت قطعی جدا شود. تا روزی که سرمربی استقلال هستم شان این باشگاه را باید حفظ کند. بازیکن چطور می تواند برای تیم شرط بگذارد؟ بازیکن باید افتخار کند که در این تیم باشد. هر بازیکنی که ناراحت است می تواند جدا شود. تیم آنقدر بزرگ است که در نبود دو سه بازیکن هیچ اتفاقی نیفتد.

او با اشاره به جدایی امین قاسمی نژاد همچنین گفت: امین قاسمی نژاد گفت می خواهم بروم و به او گفتم که می تواند برود. شان باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که تا زمانی که سرمربی هستم اجازه نمی دهم برای باشگاه شرط بگذارند. این باشگاه آنقدر بزرگ است که همین بازیکنان جوان را سال آینده تیم های بزرگ لیگ برتری به دنبال آن خواهند بود.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ به سوالی درمورد وضعیت زمین تمرین مجموعه انقلاب عنوان کرد: دیروز تمرین را آنجا برگزار کردیم و تا زمانی که تمرین تمام شد استرس داشتم که بازیکنی مصدوم نشود و بسیار بدتر از زمین آرارات بود و اصلا شرایط برگزاری تمرین را نداشت.

مجیدی درخصوص اینکه توانسته شخصیت استقلال را احیا کند یا خیر، گفت: به خودم و کادر و مدیریت اجرایی باشگاه تبریک می گویم چون در این امر خیلی موفق بودیم. فکر نمی کردم به این سرعت این کار را انجام بدهیم. بازیکن به شخصیت تیم مربوط می شود. بازیکن نباید برای تیم شرط بگذارد و هر بازیکنی که ناراحت است می تواند برود. تیم من ۱۶ بازی است که نباخته است و از روز اول با بازیکنان صحبت کردم که شخصیت را به استقلال برگردانند. ۱۴ بازی دیگر داریم و این روند را باید حفظ کنیم. یک چیزی را به دست آوردیم و این مهم است که آن را حفظ کنیم.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه صالح حردانی و عزیزبک آمانوف اجازه بازی کردن دارند یا خیر، گفت: تا شما ارنج ما را در نیاورید ول نمی کنید؟ دو سه دفعه اتفاقی افتاده بود که گفتند فلان بازیکن در استادیوم بازی نکند. تا الان که می دانیم می توانند فردا بازی کنند و اینکه فردا چه اتفاقی خواهد افتاد را نمی دانم.

مجیدی در مورد وضعیت سعید مهری افزود: سعید با تیم تمرین کرده است. بعد از نیم فصل چند بازیکن در لیستم نبودند که باشگاه گفتم و چند بازیکن را به باشگاه گفتم. یک نکته را توجه نمی کنید، ما چند بازیکن از دست دادیم اما خیلی خوشحالم که دو بازیکن باکیفیت جذب کردیم. این نکته ای است که کسی به آنها نمی پردازد. شما در آینده خواهید دید که این حرف من، روز اول که درمورد علیرضا رضایی صحبت کردم هیچ کدام از شما دوستان حرفم را باور نکردید الان می بینید که دو بازیکن جوان ۲۴ ساله و ۲۱ ساله آورده ام و در آینده خواهید دید که چه بازیکنانی هستند.

مجیدی درمورد اینکه مشکلات حل شده است یا خیر گفت: آنجا هم گفتم که مسائل درون خانوادگی است و اجازه بدهید که بیشتر در موردش سوال نکنیم. بیشتر تمرکز ما روی بازی فرداست و خیلی برایم اهمیت دارد. حدود ۲۰ دقیقه با بازیکنان در مورد اینکه این سه امتیاز مهم است صحبت کردم و مسائل درون خانوادگی است. با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم می دانم که به زودی مشکلات را حل می کنند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها