|
کدخبر: 240838

خرید گزینه نهایی یحیی جدی شد؟

مهدی شیری در حالی از سوی گل محمدی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که زمزمه هایی در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به گوش می رسد.

ورزش خرید گزینه نهایی یحیی جدی شد؟

یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب و منحصر به فرد مهدی شیری را در لیست مازاد خود قرار داد و این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد. اقدامی که برای اولین بار در زمان مربیگری گل محمدی انجام شد و نشان می دهد او از عملکرد این مدافع راضی نیست. آن هم در حالی که شیری همواره یکی از بازیکنانی بود که از نظر فنی از سوی کادرفنی سرخ ها حمایت می شد.

همین اتفاق باعث شده زمزمه هایی که در مورد بازگشت رامین رضاییان به گوش می رسد به اوج برسد. آن هم در حالی که با تمام شدن تاریخ نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر تنها یک راه برای برگشت رضاییان به لیگ ایران وجود دارد و آن هم این است که این مدافع مطالباتش را به باشگاه الدحیل ببخشد و بتواند به عنوان بازیکن آزاد به لیگ ایران برگردد. اقدامی که هنوز از سوی این بازیکن انجام نشده و مشخص نیست دلیل به درازا کشیده شدن این انتقال چیست.

به هرحال رضاییان از همان ابتدا می دانست که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند پول رضایتنامه او را بپردازد و او برای بازگشت به پرسپولیس نیاز به فسخ قرارداد با الدحیل دارد.

در هرحال قراردادن نام شیری در لیست مازاد، آن هم در حالی که گل محمدی تحت هیچ شرایطی حاضر نبود در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را با بازیکنان مورد نظرش در سایر تیم ها معاوضه کند، شائبه ها را چند برابر کرده است. آیا بازگشت رضاییان جدی تر شده؟ آیا قرار است بازیکنی به جای شیری جذب شود؟

با گذشت زمان بی شک به پاسخ مناسبی برای این ابهامات خواهیم رسید.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها